به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: تنها پهبادی که توسط سپاه پاسداران ساقط شد با هزینه نیروی نظامی ایران اسلامی برابری می کند و این شکست برای آمریکا غیر قابل تحمل است.
وی همچنین از توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسدران انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت : دیگر روزهای قلدری و زورگویی ابرقدرت ها به پایان رسیده است.
خطیب جمعه ساری اضافه کرد: با نگاهی به تاریخ شوروی، آمریکا و انگلیس همواره ابرقدرت هایی بودند که سرنوشت سایر کشورهای جهان را به نفع خود رقم می زدند و اتحاد جماهیر شوروی با پیام پیامبر گونه امام راحل فروپاشید و آمریکا و انگلیس در برابر ایران اسلامی شکست خورده و شاخشان شکسته شد.
او گفت: آمریکا و نظام صهیونیستی با هدف بهار عربی به سوریه و عراق وارد شدند اما با جنگ نیابتی ایران اسلامی به فرمان رهبر معظم انقلاب و رزمندگان جان برکف، شکست خوردند.
وی افزود: امروزه ایران اسلامی تنها کشوری است که در مقابل آمریکا و همپیمانانش مردانه ایستاده و با صدای بلند اعلام می دارد که بدون حضور جمهوری اسلامی هر اقدامی در خلطخ فارس غیر ممکن است.
امام جمعه موقت ساری همچنین از پنجم مردادماه ۱۳۵۸ به عنوان نخستین نماز جمعه در تهران نام برد و این آیین عبادی سیاسی را مردمی ترین تشکل دانست.
قاسمی همچنین از نماز جمعه به عنوان حلقه وصل مردم و نظام یاد و گفت: مسئولان اجرایی اعم از استاندار ، فرماندار و مدیران کل از صبح در مصلا های نماز جمعه حضور می یابند و مشکلات مردم را حل می کنند.
او افزود: در اهمیت نماز جمعه همین بس که سوره ای در قرآن کریم به نام جمعه آمده و خداوند در این سوره خطاب به مومنین می فرماید که به محض شنیدن منادی همه کارها را بر زمین بگذارند و به سوی مصلاهای نماز جمعه بشتابند.
امام جمعه موقت ساری همچنین از مسئولان استان خواست تا هرچه زودتر آزاد سازی سواحل دریا محقق شود تا این نعمت الهی در خدمت شهروندان و مسافران قرار بگیرد.
او از عدم رعایت موازین اسلامی توسط برخی مسافران انتقاد کرد و گفت: متاسفانه بد حجابی و سگ گردانی به خیابان های شهرها کشیده شده است.
وی با تاکید به امنیت اخلاقی شهرها، از عموم مردم خواست تا برای جلوگیری از مفاسد اجتماعی و مظاهر بد حجابی، نیروی انتظامی را حمایت کنند.
قاسمی به ادامه ممنوعیت واردات برنج تاکید کرد و با بیان این که ۶ هزار هکتار زمین های زراعی در سال گذشته به دلیل کم آبی زیر کشت نرفته بود که امسال رفت، گفت:: مازندران قطب کشاورزی است و مسئولان موظفند تا کشاورزان استان را یاری کنند.
۹۹۱۹/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.