رئیس سازمان محیط زیست گفت: محور ترانزیتی تنکابن به الموت به دلیل مشکلات و عدم ارزیابی‌های زیست محیطی متوقف شده و باید کیلومتر به کیلومتر این محور مورد مطالعه و بازرسی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا مازندران، عیسی کلانتری صبح امروز در بازدید از پروژه جاده کوهستانی تنکابن به الموت، اظهار کرد: لزوم رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی بیش از نکته دیگری در احداث این محور اهمیت داردو

وی تصریح کرد: اگر ضوابط و ارزیابی‌های زیست محیطی این محور برطرف نشده و مقررات رعایت نشود مجوز ادامه کار صادر نخواهد شد.

گفتنی است راه ارتباطی تنکابن - الموت - قزوین در ابتدای دولت نهم مصوب و مسیر قزوین به الموت آن احداث شده که دارای سه تونل و مسیر الموت به تنکابن آن که دارای ۵ دهنه تونل بوده با رشد فیزیکی حدود ۵۰ درصدی در حال اجرا است.

طول این مسیر ترانزیتی حدود ۳۶۰ کیلومتر است که در صورت احداث و بهره برداری این پروژه، شهرستان تاریخی تنکابن از بن بست ضلع جنوبی خود خارج می شود و نیز مسیر دسترسی محدوده این شهرستان به راه های اصلی مواصلاتی جنوب و شمال غرب کشور حدود دویست کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.

همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور صبح امروز پس‌ از ورود به شهرستان تنکابن مطابق برنامه کاری اعلام شده، مرکز تصفیه فاضلاب‌ کش‌های خانگی کشور در شهر تنکابن را افتتاح کردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.