سرهنگ "عبدالله رضوانی" گفت: کشفیات جرایم در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 42 درصد افزایش داشته است .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "عبدالله رضوانی" در نشست با خبرنگاران ، گفت: خبرنگاران با انعکاس خبر صحیح و به موقع، نشاط و آرامش را به جامعه تزریق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران می توانند با مدیریت افکار عمومی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرشتان بابلسر ، اظهار کرد: با توجه به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، فعالان رسانه می توانند فضاسازی و فرهنگ سازی مناسب برای مصرف بهینه و حمایت از تولیدکنندگان داخلی را در اولویت قراردهند.

سرهنگ رضوانی، اظهار کرد: برابر ارزیابی ها عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مثبت ارزیابی شد و این امر با تعامل و همکاری مردم و رسانه ها محقق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، اظهار داشت : در سه ماهه نخست امسال شاهد کاهش 29درصد حوادث رانندگی منجر به فوت و افزایش 42 درصد کشفیات سرقت در سطح شهرستان بوده ایم .

وی از افزایش135 درصدی کشفیات مواد مخدر و 19 درصدی دستگیری معتادان و فروشندگان موادمخدر طی این مدت خبر داد و افزود: از مردم فهیم شهرستان خواستار همکاری بیشتر با پلیس عستیم .

سرهنگ رضوانی ابراز امیدواری کرد: با تعاملی که با رسانه ها داریم، مردم عزیزمان را در جریان اقدامات و فعالیت های خدماتی وانتظامی قرار می دهیم چرا که مردم ولی نعمت ما هستند و هرچه در توان داریم برای آسایش و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.