احمد رستمی گفت: اولین پرواز بین المللی این شرکت به مقصد تاجیکستان پنج شنبه 23 خرداد انجام می شود.

به گزارش "ایلنا" از ساری، " احمد رستمی" در این باره گفت: از این پس خط پروازی ساری- مشهد- تاجیکستان روزهای پنجشبه برقرارمی شود.

وی هدف از این اقدام شرکت هواپیمایی وارش را کمک برای توسعه صنعت گردشگری و تقویت تعاملات فرهنگی دو کشور ایران و تاجیکستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم دراین خصوص گام های ارزنده ای را برداریم.

"احمد رستمی" همچنین از برقراری پروازهای جدید ازساری به شهرهای مختلف در طول هفته خبر داد وگفت: با عنایت به تقاضای متعدد مسافران و به منظور تسهیل در رفت و آمدها خطوط پروازی به تهران، مشهد وکیش و اصفهان راه اندازی شده که همشهریان محترم می توانند با مراجعه به سایت شرکت هواپیمایی "وارش" از روزها و ساعات پرواز مطلع شوند.

به گفته وی پرواز ساری به تهران در روزهای مختلف و ساعات متعدد انجام خواهد شد و همه روزه برای مشهد مقدس پرواز انجام می شود.

رستمی ادامه داد: خط پروازی کیش سه شنبه و جمعه و بندرعباس دوشنبه و سه شنبه پیش بینی شده است.

مدیرکل هواپیمایی تازه تاسیس " وارش" همچنین از برقراری خط پروازی ساری به اصفهان از فردا پنجشنبه 23 خرداد خبر داد و گفت: این خط پروازی دوشنبه ها ساعت 20:15  و پنجشنبه ها ساعت 18:30 انجام می شود.

وی گفت: برنامه های گسترده ای برای توسعه خطوط پروازی به شهرهای مختلف پیش بینی کرده ایم که درموعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.