به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: تبلیغات بسیاری از فضای مجازی و رسانه ها برای ترس و وحشت مردم وجود دارد تا آنان را از اراده راسخشان باز دارند ، غافل از اینکه مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی بارها از اینگونه امتحانات روسفید شده و در راه رفاع از ارزش ها ترسی به دل راه ندادند.
وی گفت : شمار کمی که تحت تاثیر اینگونه تبلیغات خواهان مذاکره با آمدیکا هسنند بدانند که این کار بجز وقت تلف کردن سودی برای مردم ندارد.
طبرسی گفت : همچنین باید بدانید که ادعای قدرتمندی آمریکا دروغ و فریب است و همه جهان شاهدند که پس از سال ها مبارزه با لبنان ، بحرین ، سوریه و عراق هنوز نتوانست پیروز شود.
وی افزود : آمریکا به رغم بلاهت و نادانی می داند که در جنگ با ایران از نیروهای جان بر کف و مردم شهادت طلب شکست خواهد خورد.
امام جمعه ساری گفت : جمهوری اسلامی ایران زمانی که فاقد امکانات کنونی بود در دفاع مقدس در مقابل کفر جهانی ایستاد و حماسه آفرید.
وی افزود : پیروی از رهنمود های رهبر معظم انقلاب ضامن پیروزی است و بسیاری از کشورها به خاطر این عطیه الهی به ایرانیان رشک می برند.
طبرسی گفت : رهبر معظم انقلاب یکی از نوادر جهان است و درجه فقاهت ، سیاست ، دشمن شناسی و دلسوزی ایشات موجب شد تا همواره یهترین رهنمود ها را ارائه فرمایند.
امام جمعه ساری با اشاره به گرانی و تورم گفت : با رونق تولید و اقتصاد مقاومتی قطعا بر این مشکل فائق خواهیم آمد.
۹۹۱۹/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.