به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : کسانی که دم از خطر جنگ با آمریکا می‌زنند و مردم را می‌ترسانند می‌خواهند از پاسخگویی به مردم فرار کنند.
وی ادامه داد : : در وضع فعلی لازم است مردم با خرید محصولات داخلی و استمرار حمایت از کالای داخلی و پرهیز از اسراف، به رونق تولید کمک کنند و به شایعات بی‌اعتنا باشند.
امام‌ جمعه نوشهر گفت : برای حل مشکل اقتصادی کشور باید ساختار بودجه و نظام بانکی اصلاح شود و نباید بودجه وابسته به نفت باشد.
مشایخ افزود : با وجود گذشت چند ماه از سخنان رهبر در لزوم اصلاح نظام مالی، دولت و مجلس کار خاصی در این باره انجام نداده‌اند.
او ادامه داد : چرا از توان جوانان استفاده نمی‌شود و مسکن‌سازی چرا متوقف شده است در حالی که مسکن خودش اشتغال‌زا است.
امام‌جمعه نوشهر با اشاره به روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف گفت : مصرف در کشور ما زیاد است و ایران سه برابر متوسط جهانی و هفت برابر متوسط کشورهای صنعتی انرژی مصرف می‌کند و از جمله روزی 100 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می‌شود.
وی افزود : هم مردم باید در مصرف رعایت کنند و وسایل برقی پرمصرف را کنار بگذارند و و هم مسئولان باید شبکه آب و برق را بهینه کنند زیرا در همین نوشهر نیز در تابستان مشکل کمبود آب و برق پیش می‌آید.
وی از نیروهای اطلاعاتی به دلیل شناسایی و انهدام باند شرارت پاشاخان در وازیوار نوشهر که منجر به هلاکت سرکرده این گروه و دستگیری 10 نفر از اعضای آن شد قدردانی کرد.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.