به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد کوچک زاده سرپرست باشگاه نساجی قائمشهر به دلیل آنچه که سرپیچی از دستور یکی از مالکان تیم ، مبنی بر ممانعت از ورود حمید مطهری مربی و یکی از اعضای کادر فنی تیم نساجی به زمین تمرین آمادگی اعلام شد از سمتش کنار گذاشته شد.
حمید مطهری مربی نساجی قائمشهر که نیم فصل دوم به همراه مجید جلالی سرمربی این تیم به جمع نساجی چی ها اضافه شد، روز گذشته در مصاحبه ای جنجالی برخی مسایل اختلافی در این تیم را افشاء کرد.
وی در این مصاحبه که بازتاب زیادی در فضای مجازی به خصوص هواداران نساجی، این تیم تازه وارد لیگ برتر داشت، یکی از 2 مالک این باشگاه را عامل اصلی برخی نتایج ضعیف این تیم در بازی های اخیر به خصوص شکست 2 بر یک نساجی در بازی خانگی برابر صنعت نفت آبادان اعلام کرد.
اگرچه باشگاه نساجی در بیانیه ای به برخی اتهامات مطرح شده بر علیه فرهاد صنیعی فر یکی از 2 مالک این باشگاه پاسخ داد و دلیل مصاحبه مربی فوق را عدم موافقت باشگاه با تمدید قرارداد کادر فنی برای فصل آینده اعلام کرد.
ولی با برکناری سرپرست تیم به دلیل راه دادن این مربی جنجالی به زمین تمرین به نظر می رسد اختلافات در باشگاه نساجی که در نیم فصل دوم باعث کناره گیری جواد نکونام از کادر فنی این تیم شده بود، وارد فاز جدیدی شد.
فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی، اخراجش را از این تیم به دلیل راه دادن مربی جنجالی این باشگاه در تمرین آمادگی پیش بازی نساجی با پیکان تایید کرد.
وی عصر سه شنبه تلفنی به خبرنگار ایرنا گفت: از لحاظ قانونی اخراج مربی در حیطه اختیار سرمربی تیم قرار دارد و سرپرست صرفا می تواند ابلاغیه کتبی باشگاه را به سرمربی انتقال دهد.
نساجی قائمشهر از 29 بازی لیگ برتر با 33 امتیاز در رده یازدهم جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار دارد و پنجشنبه هفته جاری در هفته سی ام و در آخرین بازی لیگ هیجدهم میزبان پیکان تهران است.
برد و باخت نساجی قائمشهر در این دیدار گرچه درسرنوشت کلی تیم در جدول تاثیر چندانی ندارد، ولی برای مجید جلالی سرمربی فعلی نساجی که نیم فصل اول سرمربیگری پیکان را بر عهده داشت و به دلیل نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد، این دیدار می تواند حساس و تا حدودی حیثیتی قلمداد شود.
نساجی در صورت برد در این بازی خانگی می تواند تا رتبه نهم جدول صعود کند و جای پیکان تهران را در جدول به خود اختصاص دهد.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.