سالهاست که رهبر انقلاب بر مسئولان نهیب می زنند و هشدار می دهند که رمز موفقیت نظام و کشور؛ درآمدهای نفتی نیست؛ رمز موفقیت؛ تولید است و تولید و تولید!

رونق تولید؛ رمز عملیاتی است به گستره ایران عزیز با فرماندهی رهبری آگاه و فرزانه برای نجات اقتصاد کشوری که سالهاست به درآمدهای نفتی متکی بوده و اینک حربه ای به نام "تحریم" فرصتی را پیش آورده تا داشته هایمان را به رخ بکشیم و روی پای خود بایستیم!

رونق تولید؛ گره گشای اقتصاد از مشکلاتی است که یا خود ایجاد کرده ایم و یا دیگران برکشورمان تحمیل نموده اند و حال برتمامی ارکان نظام و دولت تکلیف شده تا از بن بست ها برون آییم و در بزرگراه پیشرفت بدون اتکاء به نفت حرکت کنیم اگرچه بسیار دشوار است لیکن بسیار شیرین خواهد بود اگر بخواهیم و جمله سازی نکنیم!

سالهاست که رهبر انقلاب بر مسئولان نهیب می زنند و هشدار می دهند که رمز موفقیت نظام و کشور؛ درآمدهای نفتی نیست؛ رمز موفقیت؛ تولید است و تولید و تولید! و سال ها می آیند و می روند و هنوز با هر حربه ای از سوی دشمنان و بدخواهان چهارستون بدنمان می لرزد که مبادا تحریم ها جدی شوند و شاهدیم که تحریم ها به بدترین نحو ممکن بر کشور وضع شده و...!

رهبر عظیم الشان پیام می دهند و بسیج همگانی اعلام می نمایند؛ سمینار پشت سمینار؛ همایش به دنبال همایش و سخنرانان به صف؛ همه صحبت ها جالب و آموزنده است اما نتیجه چه؟ در بحث اشتغال زایی و مقابله با بیکاری و رفع مشکلات پیش روی اقتصاد چه کرده ایم؟

رونق تولید یعنی چه؟ تولید و اشتغال چه پیش شرط هایی لازم دارند؟ با کدامین برنامه درجهت تحقق منویات رهبر انقلاب گام برداشته ایم وآیا اصلاً شروع کرده ایم؟

فروردین و اردیبهشت ، سپری شد و هنوز مسئولان محترم در استان مازندران طرح ها و برنامه های مطابق با رونق تولید را اعلام نکرده اند و گویی همچون مصوبات ستاد تسهیل تولید؛ قرار نیست درباره راهکارهای رونق تولید مطلبی ازجلسات و کمیته های مربوطه درز کند و البته اگر جلسه ای تشکیل شده باشد!

قرار نیست با "رونق تولید" جمله بسازیم و بازهم صحبت های خوب و زیبا بر زبان جاری سازیم؛ رونق تولید رمز بسیج یک ملت است برای همراهی دولت در برابر تهاجم سراسری آنانی که 40 سال است انواع حیله ها را به کار بسته اند تا نظام جمهوری اسلامی ره به جایی نبرد و البته کور خوانده اند !

حال که قرار است تهدیدها به فرصت تبدیل شوند و رهبرمعظم انقلاب بسیج همگانی برای رونق تولید در کشورمان اعلام فرموده اند؛ همت کنیم وتحریم های ظالمانه را فرصتی طلایی برای بازشناسی توانمندی ها و ظرفیت ها بدانیم و همت ایرانیان را برسر بدخواهان ملت شریف ایران و دولت و نظام آوارکنیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.