به گزارش خبرنگار ایرنا ، این تخته سنگ چند ده تنی از عصر سه شنبه هفته پیش به کف جاده سقوط کرد و راه 2 روستای دهستان اشکورعلیا از توابع بخش مرکزی رامسر را بست.
دهستان اشکورعلیا با ترکیبی از 11 روستا و پارچه آبادی در ضلع جنوب شرقی شهرستان رامسر قرار دارد و فاصله تعدادی از این روستاها با شهر رامسر حدود 120 کیلومتر است.
فرماندار رامسر روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه در منطقه 'سپارده' به 'یازِن' رخ داد که در نتیجه آن راه روستایی 'نداک' که پیوند دهنده روستاهای بالادست از جمله 'میج 'و 'لَج ' با مرکز شهر رامسر قطع کرده بود.
محمد آزاد افزود : عوامل اداره راهداری شهرستان رامسر با فراهم ساختن تجهیزات مورد نیاز برای بازگشایی این مسیر به محل وقوع حادثه عزیمت کردند ولی به علت بزرگ بودن سنگ موفق نشدند.
وی ادامه داد: از روز پنجشنبه هفته پیش عوامل راهداری شهرستان و دیگر مسئولان با به کارگیری یک دستگاه بیل مکانیکی موفق به انتقال این سنگ به مکانی دیگر شده و سرانجام مسیر از شب گذشته به روی اهالی این 2 روستا گشوده شد.
فرماندار رامسر گفت : عوامل راهداری همچنان در محل وقوع حادثه مستقر هستند و برای آسان سازی در روند آمد و شد خودروها مشغول پاکسازی پیرامون و حریم این راه روستایی می باشند.
اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رامسر حدود 366 کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیرپوشش دارد.
شهرستان گردشگرپذیر رامسر در غرب مازندران با داشتن سه شهر ، یک بخش ، 205 روستا و آبادی دارای بیش از 80 هزار نفر جمعیت ثابت است و به علت برخوداری از موقعیت های ممتاز طبیعی نظیر دریا ، جنگل ، آثار تاریخی و گردشگری در تمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرای دست کم پنج میلیون مسافر و گردشگر است .
/9922/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.