سید محمد انصارالحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خسارت ها برآورد شده مربوط به بخش های مختلف راه و معابر شهری و روستائی ، راه و معابر اصلی و فرعی ، آب و فاضلاب شهری ، روستائی و آب منطقه ای ، برق ، مسکن ، کشاورزی و واحدهای تجاری و صنعتی بوده است .
وی با اعلام اینکه بارش شدید باران بیشترین خسارت را به بخش راه و معابر اصلی و فرعی در شهرستان سوادکوه شمالی وارد کرده است ، گفت : حدود 22 میلیارد تومان به راه معابر اصلی و فرعی خسارت وارد شده است .
فرماندار سوادکوه شمالی افزود : بارندگی 18 میلیارد و 300 میلیون تومان هم به آب منطقه ای خسارت وارد کرد .
انصارالحسینی با بیان اینکه بارندگی به ساختمان و تجهیزات کشاورزی بیش از 15 میلیارد و 400 میلیون تومان خسارت وارد کرد ، افزود : در بخش های زراعی و باغی 205 میلیون تومان و بخش دام و طیور 700 میلیون تومان خسارت وارد شده است .
وی گفت : بارندگی به راه و معابر شهری در شهرستان سوادکوه شمالی بیش از هشت میلیارد و 700 میلیون تومان و به راه و معابر روستائی بیش از 4 میلیارد تومان خسارت وارد کرد .
فرماندار سوادکوه شمالی افزود : بارندگی همچنین به آب و فاضلاب شهری هشت میلیارد و 400 میلیون تومان ، آب و فاضلاب روستائی 200 میلیون تومان و برق 250 میلیون تومان خسارت وارد کرد .
انصارالحسینی خسارت وارده به ساختمان های عمومی را سه میلیارد و 50 میلیون تومان اعلام کرد و گفت که خسارت وارده به مسکن های روستائی و شهری یک میلیارد و 320 میلیون تومان و خسارت وارده به بخش واحدهای تجاری و صنعتی یک میلیارد تومان بوده است .
وی با اعلام اینکه بارندگی شدید روزهای پایانی سال گذشته هم 26 میلیارد تومان به شهرستان سوادکوه شمالی خسارت وارد کرده بود ، گفت که کل خسارت وارد شده به شهرستان سوادکوه شمالی در روزهای پایانی سال و 12 فرودین ماه سال جاری بیش از 110 میلیارد تومان بوده است .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.