به گزارش ایرنا ، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در نشست شورای مدیریت بحران استان مازندران که به منظور ارائه راهکار و گزارش های سیل اخیر در ساری تشکیل شد افزود: درس های زیادی از حوادث می توان گرفت.
جهانگیری گفت: طی بازدید از مناطق آسیب دیده در حوادث مختلف کشور، یک وجه مشترک قابل مشاهده بوده است اینکه مردم، نمایندگان، روحانیون و مسئولان همه در صحنه بودند و این وجه مشترک همان همبستگی است.
وی افزود: سختی ها را می توان با همبستگی حل کرد، ما شرایط جدی و سخت تری هم پیش رو داریم، کشور گرفتار مشکلات جدی است، سیل دشمنی کرد اما امریکا دشمنی اش جدی تر و شدیدتر است، آمریکا میخواهد اقتصاد ما را متلاشی کند و به کشور آسیب جدی بزند.
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: راه برون رفت از مشکلاتمان همین درس هایی است که از سیل مازندران و زلزله کرمانشاه گرفتیم، می توانیم با همدلی و همراهی مشکلات را کاهش دهیم، کمک های مردمی به کرمانشاه تا حدی بود که مسئولان از مردم خواستند اعزام به این منطقه را متوقف کنند.
جهانگیری گفت: خوشبختانه در این حوادث با تدابیر و درس هایی که گرفتیم نشان دادیم روحیه خوبی گرفته ایم.
جهانگیری ضمن تقدیر از حسین زادگان استاندار مازندران گفت: حضور استاندار، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان خود باعث دلگرمی مردم شده است.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.