به گزارش خبرنگارایرنا، راه 62 روستای بخش هزار جریب در جنوب شهرستان نکاء از پنج روز گذشته به دلیل بارش برف سنگین که در برخی نقاط به بیش از 1.5 متر نیز گزارش شد و رانش جاده اصلی بسته ماند.
*** برقراری تردد در روستاها
فرماندارشهرستان نکاء گفت: با تلاش همگانی و بهره گیری از امکانات و تجهیزات راهداری با ایجاد جاده فرعی در حاشیه محور اصلی بخش هزار جریب تردد در این محور برقرار است.
عبدالجواد توحیدی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : هم اکنون راه دسترسی به 59 روستای این بخش برقرار شد و تمام امکانات و تجهیزات راهداری برای بازگشایی سه روستای باقی مانده بسیج شدند که پیش بینی می شود راه ارتباطی این روستا شامل نوده، زنگت و برفام در ساعات آینده باز شود.
وی تاخیر در بازگشایی این محور را رانش جاده اصلی و تداوم بارش باران و برف در منطقه بیان کرد و اظهارداشت: حجم بارش و برف در این شهرستان در سه دهه اخیر بی سابقه بود.
توحیدی افزود : با برقراری ارتباط روستاها امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای روستاییان ارسال خواهد شد و گروههای امداد و نجات نیز برای کمک احتمالی به روستاییان به منطقه اعزام می شوند.
وی خاطرنشان کرد: بارش سیل آسا باران هفته گذشته به چندین روستای بخش مرکزی این شهرستان، مزارع کشاورزی، ابنیه ، تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی خسارت زد و کار امداد رسانی به مردم سیلزده نیز انجام شده است.
بارش باران سیل آسا یکشنبه هفته جاری در مازندران به 6 هزار و 200 واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت وارد کرد و7 هزاردهنه مزارع کشاورزی نیز در این حادثه تخریب شد.
خسارت سنگین سیل و برف به مازندران ، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را به این استان کشاند و اسماعیل نجار از مناطق مختلف سیلزده مازندران بازدید کرد .
6982-1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.