به گزارش ایرنا ، امام جمعه نوشهردرآئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : دشمن از اینکه نتوانست از راه نظامی ملت ایران اسلامی را زمین گیر کند امروز با بهره گیری از همه ظرفیت ها از راه اقتصادی وارده شده که رهبری دست دشمن را خوانده است.
حجت الاسلام مشایخ اظهارداشت : سال ها است که ولی فقیه هر سال در پیام نوروزیشان برای متکی شدن ملت به اقتصاد داخلی شعارهایی را برمی گزینند و اگر بدرستی این شعارها برای ملت تبیین شود و به آن جامه عمل پوشانده شود کشور براحتی از این بحران عبور خواهد کرد.
امام جمعه نوشهردر ادامه با اشاره به رویدادهای تلخ و شیرین سال 97 گفت که بلایایی مثل سیل در مازندران رخ داد و این حادثه کام مردم این منطقه را تلخ کرد ولی با این وجود مسئولان بموقع به محل حادثه اعزام و در حد توانشان به یاری سیلزدگان شتافتند ولی باید به طور اساسی برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین حوادثی برنامه ریزی کرد.
حجت الاسلام مشایخ ، استقبال چشمگیر مردم در جشن 40 سالگی و حضورمقتدرانه آنان در راهپیمایی 22 بهمن را از خاطرات شیرین برجای مانده سال گذشته نام برد .
وی گفت : با اینکه دشمن در خواب رویایی تصورش براین بود که ملت ایران با همه تنگناها و مشکلات اقتصادی در جشن 40 سالگی انقلاب اقبال کمتری ازخود نشان می دهند اما برعکس به فضل الهی مردم بیش از پیش در این حماسه ملی حضور داشتند.
7078 /1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.