معاون سیاسی و امنیتی مازندران گفت: اگر سهم دستگاه ها در کاهش تصادفات ارزیابی نشود نمی توانیم احساس مسئولیت دستگاه ها را سامان دهی کنیم تا به کاهش تصادف منجر شود.

حسین حسن نژاد بعدازظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ویژه نوروز 98 ، اظهار کرد: با وجود شرایط جوی مازندران و وقوع سیل و رانش و ریزش برخی مسیرهای ورودی، بار ورودی مسیرهای استان، رشد قابل توجه دارد که نشان می دهد میزان مسافران نوروزی 98 افزایش داشته است.

وی  افزود: سال جدید برای دستگاه ها ماموریت جدید تعریف نکردیم اما باید اثربخشی فعالیت ها را با دستگاه های مرتبط افزایش دهیم تا تصمیمات منجر به اقدامات عملکردی مناسب باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر افزایش میزان هماهنگی در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی ، گفت: نه تنها باید تدابیر لازم در مدت سفر برای همه اتخاذ شود، بلکه تصمیم گیری های ستاد نیز باید چند وجهی و انعطاف پذیر باشد تا در مواقع ضروری در کوتاه ترین زمان بهترین و سریع ترین خدمات ارائه شود. 

وی با بیان اینکه در حوزه جاده ها، فرماندهی عملیات بر عهده پلیس است، ادامه داد :تامین نظم وامنیت و ترافیک از جمله برنامه های جدی ما در ایام نوروز است.

حسن نژاد سرمایه انسانی را عامل توسعه استان دانست و بر افزایش نشاط اجتماعی در جهت افزایش بهره وری نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: آثار مخرب اجتماعی تصادف در خانواده فرد، غیر قابل محاسبه است و اگر سهم دستگاه ها در کاهش تصادفات ارزیابی نشود نمی توانیم احساس مسئولیت دستگاه ها را سامان دهی کنیم تا به کاهش تصادف منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد نشاط برای ما بسیار اهمیت دارد، اما از این مهمتر حفظ جان مردم است و در این زمینه مسئولان مرتبط باید پاسخگو باشند. 

حسن نژاد با بیان اینکه نرخ تردد در مازندران بسیار بالا است، افزود: تحرک جمعیتی شهری در مازندران هم درصد بالایی دارد و تجمیع این 2 تحرک در کنار هم، وضعیت پیچیده و سنگینی ایجاد می کند و نظم ترافیکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود. 

وی با اشاره به اینکه تامین ارزاق عمومی از دیگر موارد مهم استان است، تصریح کرد: اگرچه از محل حضور گردشگران در غرب استان، درآمد به دست می آید اما بخشی از هزینه های مردم این منطقه هم بالا می رود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: از کارهای مهم در حوزه شهرستان، اعلام نیاز برای توزیع ذخایر احتیاطی است و بدون هماهنگی ستاد سفر، این کار انجام نشود.

حسن نژاد با اشاره به تدبیر استاندار مازندران مبنی بر مازندران پاک، گفت: ستاد سفر باید این تدبیر را جهت دهی کند و در سراسر استان به عنوان یک هدف و برنامه ای جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در ایام عید به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی هستیم و برنامه های خوبی در این زمینه طراحی شده است، خاطرنشان کرد: باید کمک کنیم این برنامه ها محقق شود و فضای بهتری برای گردشگران ایجاد شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.