فرهاد دژپسند گفت: دولت به هیچ عنوان از موضع خود در مقابله با کاسب نماها کوتاه نخواهد آمد و برنامه جدی برای دلال های بی تعصب به وطن دارد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، فرهاد دژپسند در جمع مردم نکا در مسجد توفیق این شهرستان افزود: مشکلات اقتصادی همواره در جامعه وجود داشته است و عوامل مختلف داخلی و خارجی در این مشکلات دخیل هستند و نمی توان تنها عامل مشکلات اقتصادی را سوء مدیریت اعلام کرد.

وی گفت: مدیریت اقتصادی در دوران مختلف در کشورمان وجود داشته است و مدیریت اقتصادی در جنگ با مشکلات فراوانی در آن بخش بوده است؛ مدیریت بزرگی بود که انجام شد و اکنون هم می توانیم با برنامه ریزی به مدیریت مناسب دست یافته و تورم را کاهش دهیم.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: دولت با برنامه ریزی مناسب در بخش تورم وارد شده است و تورمی که پیش بینی می شد 50 تا 60 درصد مدیریت شد و به حدود 20 درصد رسیده است و دولت تلاش دارد که همچنان این تورم را کاهش دهد تا جامعه به ثبات لازم برسد.

دژپسند با اعلام اینکه وجود برخی از کاسب نماهای بازار ارز و دلال های بی تعصب به وطن، ارزش پول را پایین آورده و کاهش داده است؛ یادآور شد: دولت به هیچ عنوان از موضع خود در مقابله با کاسب نماها کوتاه نخواهد آمد

وی با اشاره به مشکلات مختلف در بخش مسکن و اشتغال جوانان تصریح کرد: مشکلات مسکن یکی از دغدغه های مهم مردم جامعه و جوانان است و 400 هزار واحد مسکونی اجتماعی برای افراد با درآمد متوسط توسط دولت ایجاد می شود.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: در بخش اشتغال هم دولت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار جوانان قرار می دهد تا شاهد شکوفایی اشتغال در بخش روستایی و شهری باشیم.

دژپسند با تاکید بر ایستادگی و مقاومت گفت: در تمام دوران انقلاب و جنگ با تکیه بر توان داخلی و ایستادگی، انقلاب ما به جایگاه رفیع و والایی دست یافت و در ادامه راه هم برای غلیه بر مشکلات اقتصادی باید ایستادگی را در دستور کار قرار دهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.