به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ،احمد حسین زادگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت محور گلوگاه – دامغان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران همواره باید در جامعه مورد توجه باشد تا بدانیم که میراث گرانبهایی که امروز به دست ما رسیده ارزان حاصل نشده است و به قیمت جانفشانی و خون جوانان گلگون کفن این مرز و بوم بوده است.
نماینده عالی دولت در مازندران فلسفه افتتاح پروژه ها را تقویت امید اجتماعی عنوان کرد و افزود: دشمنان به صورت مستمر به دنبال القاء ناکارآمدی نظام و ایجاد یاس، ناامیدی و بدبینی در مردم هستند لذا باید دستاوردها و اقدامات نظام بدرستی به اطلاع و آگاهی مردم برسد.
حسین زادگان اظهارداشت: دستاوردهای نظام باید فراگیر تر و برای تمامی اقشار جامعه اطلاع رسانی شود تا همه دریابیم که با درکنار هم بودن قوی هستیم و پیروز می شویم.
وی اضافه کرد: دهه فجر باید میعادگاه اتحاد، همدلی و هم افزایی و فرصت مشترک اطلاع رسانی از دستاوردهای انقلاب و نظام برای مردم باشد.
استاندار مازندران گفت: دشمن با طرح پرسش های فراوان مبنی بر این که خدمات نظام برای مردم چه بوده است، به دنبال شبهه افکنی و ایجاد نفاق است و خدمات دولت های پس از انقلاب فارغ از اختلاف سلایق فکری و سیاسی باید در راستای معرفی دستاوردهای نظام و ایجاد همدلی و وحدت تبیین شود.
حسین زادگان افزود: توسعه باید متوازن و بر اساس مزیت ها و ظرفیت های هر منطقه باشد و بهترین تعریف اعتدال سیاسی، همکاری و هم افزایی قوای مختلف برای ارایه خدمات و امتیازات به مردم است.
وی ادامه داد: ما به دنبال توسعه متوازن هستیم و معتقدیم در عین حال اگر منطقه ای در استان دارای مزیت خاصی است به تناسب آن باید برخوردار شود و ان شاء الله در مورد منطقه آزاد نیز با تعامل با مجمع نمایندگان و تعریف مدلی منطقی، کام مردم مازندران را شیرین خواهیم نمود.
نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام این که استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، تعیین حق سرنوشت و تحولات فرهنگی از شعارها و مطالبات اساسی مردم در انقلاب بوده است، گفت: ما کشوری هستیم که به طور میانگین هر یک سال و نیم انتخابات در آن برگزار می شود و تمامی ارکان نظام توسط مردم از طریق انتخابات به طور مستقیم و یا غیرمستقیم انتخاب می شوند.
حسین زادگان افزود: تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم باید از اولویت ها باشد و با مازندران یکپارچه و با وحدت و انسجام درون استانی می توانیم کارهای اساسی و زیربنایی برای استان و آیندگان انجام دهیم.
نماینده عالی دولت در مازندران همچنین گفت: پایداری مردم، نظام را به اقتدار بالایی رساند و راهپیمایی 22 بهمن امسال به تعبیر مقام معظم رهبری تاریخی خواهد شد.
حسین زادگان افزود: ملت بصیر و همیشه در صحنه همانند گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان انقلاب را از خیال های باطل خود مایوس خواهند کرد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.