معاون اجتماعی استان از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در یکی از محور های روستایی آمل با یک کشته و 5 مصدوم خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی چلاو شهرستان آمل، بلافاصله ماموران گشت پاسگاه انتظامی چلاو به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی استان مازندران، افزود: خودروی مورد نظر که با 4 سرنشین زن و 2 سرنشین مرد در حال تردد در این محور بوده به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و به داخل رودخانه حاشیه این محور سقوط کرد .

سرهنگ تقدیسی، با اشاره به مصدومیت تمامی سرنشینان این خودرو ،خاطر نشان کرد: با حضور عوامل امدادی مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند .

وی از جان باختن یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات و صدمات وارده خبرداد و خاطرنشان کرد: از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن عدم توجه به جلو ، خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان این که از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی و نشانه‌ی فرهنگ بالای ملی رعایت قوانین و مقررات رانندگی است،تصریح کرد: یکی از راه‌های مؤثر در کاهش حوادث رانندگی تقویت فرهنگ ترافیک و توجه به عوامل بازدارندگی است .

تقدیسی در خاتمه با اشاره به این که تفاوت زمان در رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، بیش از چند دقیقه نیست به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز از رانندگی به مدت طولانی و در حالت خستگی خودداری کنند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.