به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه حیاتی روز جمعه پس از برد 5 بر صفر تیمش مقابل سپیدار قائمشهر در وزرشگاه شهید وطنی این شهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازیکنانم از تمامی موقعیت های پیش آمده خود استفاده کردند و توانستند با تمرکز، فوتبال باکیفیتی را ارائه دهند .
وی با بیان اینکه بسیار خوشحال است که تیمش سه امتیاز بازی هفته پنجم را کسب کرد، گفت: نیمه نخست خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم روند بهتری داشتیم و انگیزه بازیکنان هم برای زدن گل بیشتر شد و همین امر موجب شد تا گل های زیادی را به ثمر برسانیم.
سرمربی تیم پالایش گاز ایلام در عین حال از سپیدار به عنوان تیم جوان و خوب نام برد و گفت: سپیدار تیم یکدست و جوان است.
حیاتی در خصوص داوری این مسابقات هم گفت: داروی خوب بود، اما گاهی به دلیل اشتباهات کمک داور آفسایدهایی اعلام می شد که موقعیت های حملات بازیکنانم را هدر می داد.
وی افزود: ما در هر بازی که مهمان هستیم باید مسافت طولانی را طی کنیم و حداقل انتظاری که از داوران داریم این است که در بازی های بعدی اجازه ندهند کمک داوران چنین اشتباهاتی را تکرار کنند.
سرمربی پالایش گاز ایلام با اعلام این که بازی آینده تیمش مقابل خلیج فارس شیراز است، گفت: تیم خلیج فارس شیراز تیم خوبی است ، امیدوارم در این بازی هم بازیکنانم با نمایش یک بازی خوب بتوانند سه امتیاز دیگر مسابقات را کسب کنند.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.