به گزارش خبرنگار ایرنا، مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد با شروع بارش برف و مه گرفتگی در محور هراز، ترافیک از شمال به جنوب این محور حد فاصل امامزداه هاشم تا آبعلی سنگین است.
براساس این گزارش، محور کندوان نیز به دلیل بارش خفیف برف و مه گرفتگی با وجود اجرای طرح یکطرفه شدن ، با ترافیک نیمه سنگین مواجه است.
راهداری چالوس میزان بارش برف در محور کندوان در محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان را 20 تا 25 سانتی متر اعلام کرد.
مرکز مدیریت راههای مازندران همچنین اعلام کرد با پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از عصر جمعه به این خطه شمال کشور میزان تردد در محورهای اصلی مازندران در مقایسه با اواخر پاییز با کاهش رو به رو شده است.
**استقرار راهداران برای کمک به خودروهای گرفتار
براساس این گزارش، راهداران مستقر در 22 گردنه برفگیر مازندرن آماده خدمات رسانی به رانندگان و بازگشایی محورها در صورت احتمال سنگین شدن بارش برف و یخبندان هستند.
مرکز مدیریت راههای مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای اصلی این استان را دارند خواست علاوه بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، با سرعت مطمئن حرکت کنند.
با اجرای طرح راهداری زمستانی، 33 گروه راهداری با 250 دستگاه خودرو و افزون بر 300 راهدار در 22 گردنه برفگیر و 600 کیلومتر از محورهای صعف العبور مازندران مستقر شدند.
** شروع وزش باد شدید در مازندران
بر اساس گزارش هواشناسی مازندران، وزش باد شدید در شهرهای تنکابن در غرب و آمل در مرکز این استان از دقایقی پیش شروع شد به طوری که سرعت آن در آمل به حدود 58 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
هواشناسی پیش بینی کرده است؛ سامانه بارشی که عصر امروز جمعه هفتم دی ماه به این استان رسید تا عصر روز شنبه ادامه خواهد داشت.
بارش باران و برف در ارتفاعات و کاهش 13 تا 15 درجه ای دما در برخی از مناطق مازندران از اثرات نفوذ این سامانه بارشی زمستانی اعلام شد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.