جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 52 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه طی 24 ساعت گذشته با اجرای طرح ظفر 13 در شهرستان " تنکابن" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی "در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر 13) در شهرستان تنکابن، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح این شهرستان اعلام کرد.

وی با اشاره به اهداف این طرح در شهرستان تنکابن، گفت: از جمله اهداف طرح عملیاتی ظفر 13، ارتقاء نظم و امنیت عمومی، انضباط بخشی ترافیکی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و سارقان برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف 52 میلیارد و 716 میلیون ریالی اموال مسروقه و انواع کالای قاچاق در این طرح، گفت : کشف 41 تن برنج خارجی قاچاق، ۴ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، 6 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق،22 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از جمله کشفیات کالای قاچاق در این طرح بوده است .

سرهنگ مفخمی همچنین از کشف ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه و15 کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح خبر داد و افزود: 70 متهم به سرقت، خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر، اراذل و اوباش در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعمال قانون و برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح معابر عمومی و خیابان های درون شهری و برون شهری از اعمال قانون 5 هزار و 237 فقره تخلف خبر داد و افزود: بیش از 147 دستگاه انواع موتورسیکلت و خودروی متخلف نیز در این طرح توقیف شدند.

سرهنگ مفخمی همچنین به پلمب بیش از 61 واحد صنفی متخلف در این طرح اشاره کرد و افزود: بی شک رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و هم استانی های عزیز مازندرانی، نقش موثری در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.