هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان از امشب بارانی می شود.

احمد اسدی در گفتگو با ایلنا، با بیان اینکه بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ، این هفته ، با نفوذ دو سامانه بارشی آسمان استان بارانی می شود.

وی افزود:  آسمان استان امروز دوشنبه 26 آذر ماه نیمه ابری در اواخر وقت ابری ، در مناطق غربی و ارتفاعات همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان برای روز سه شنبه ابری  گاهی همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش برف)  ، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش باران تا صبح چهارشنبه کم و بیش در مازندران ادامه دارد ،افزود:هوای استان در این روز ابری همراه با بارش پراکنده و بتدریج با کاهش ابر همراه خواهد بود.

اسدی در ادامه آسمان مازندران را برای روز پنجشنبه 29 آذر ماه صاف تا قسمتی ابری و در اواخر وقت ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد.

وی با اشاره به نفوذ دیگر سامانه بارشی جمعه به مازندران افزود : بارش باران تا صبح شنبه ادامه دارد که البته بارش ها در مناطق کوهستانی بصورت برف خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.