سرهنگ نعمت الله آزادی عصر یکشنبه در تشریح این خبر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس آمل از چند ماه گذشته و به دنبال وقوع چندین فقره ایجاد ناامنی، شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم توسط چند نفر از افراد شرور منطقه، موضوع شناسایی و دستگیری این عوامل را در دستور کار یگان های اجرایی و عملیاتی این فرماندهی قرار داده بود.
وی ادامه داد: هنگامیکه متهمان در یکی از سفره خانه های سنتی این شهرستان تجمع کرده بودند در عملیات ضربتی پلیس آمل دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی آمل گفت که در بازرسی های فنی پلیس، از مخفیگاه همیشگی این متهمان نیز آلات و لوازم شرارت کشف وضبط شد و پرونده تنظیمی اتهام آنها برای رسیدگی و صدورحکم قضایی تحویل دادگستری شهرستان شد.
سرهنگ آزادی با بیان اینکه، خط قرمز پلیس حفظ آرامش وامنیت شهروندان وبرقراری امنیت کامل برای آنان در همه سطوح است، تصریح کرد که پلیس دربرخورد با این گونه افراد که محور شرارت باشند، بدون اغماض عمل خواهد کرد.
وی اضافه کرد که طرح ارتقاء امنیت عمومی با هدف برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به صورت دوره ای توسط پلیس آمل اجرا می شود که نتایج امیدوارکننده آن با استقبال شهروندان نیز همراه است.
فرمانده انتظامی آمل ازشهروندان نیز درخواست کرد که برای ایجاد نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و در صورت مواجهه با افرادی که موجب سلب آسایش آنان می شوند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
شهرستان آمل با حدود 405 هزار نفرجمعیت در 70کیلومتری شهرساری مرکز مازندران واقع شده است.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.