به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در آیین معارفه رئیس جدید بانک سپه مازندران افزود : با همکاری بانک ها ، فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی، مازندران در جذب تسهیلات اشتغال فراگیر ( تسهیلات بند الف و ب تبصره 18 قانون بودجه ) رتبه دوم کشور را به دست آورد .
وی ادامه داد: علاوه بر سرمایه گذاری های بخش خصوصی ، منابع بانکی یکی از محل های تأمین منابع مالی سرمایه گذاری در امر تولید است که این مجموعه ها با دقت در پرداخت تسهیلات به افراد سرمایه گذار واقعی می توانند نقش آفرینی کنند .
معاون استاندار مازندران همچنین خطاب به دریافت کنندگان تسهیلات از آنان خواست تا با بازپرداخت بموقع تسهیلاتشان ، بانک ها را در ارائه خدمات بهتر به بخش های مختلف اقتصادی استان یاری دهند .
وی از مدیران بانک ها هم خواست حتی الامکان از صدور اجراییه و تملیک واحدهای صنعتی و تولیدی اجتناب بکنند و تاکید کرد: این کار و ادامه فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان ، تولید و اشتغال استمرار خواهد یافت .
خیریانپور از مجموعه بانکی استان خواست برای جذب و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی ، اشتغال فراگیر ، تسهیلات رونق تولید ، تسهیلات مددجویی ، تسهیلات خود اشتغالی ، تسهیلات ازدواج تلاش مضاعفی داشته باشند .
خیریان پور میزان منابع بانکی مازندران را در نیمه نخست امسال 320 هزار و 784 میلیارد ریال و میزان مصارف بانک های مازندران را 315 هزار و 637 میلیارد ریال اعلام کرد .
در این مراسم از زحمات صالحیان مدیر سابق بانک سپه مازندران قدردانی و ابراهیمی به این سمت منصوب شد .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.