سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابلسر از تخریب هفت فقره دیوارکشی غیرمجاز به مساحت سه هزار متر مربع در زمین های کشاورزی روستای شورک این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حمیدرضا رحمانی گفت: به منظور اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هفت فقره دیوارکشی غیرمجاز به مساحت سه هزار متر مربع در زمینهای کشاورزی روستای شورک شهرستان بابلسر قلع و قمع شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابلسر با بیان اینکه جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و برخورد با افراد سودجو از دغدغه‌های جدی جهاد کشاورزی است، خاطر نشان کرد: کسانیکه قصد تغییر کاربری زمین های کشاورزی خود را دارند قبل از هرگونه اقدام برای اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی به جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

رحمانی تصریح کرد: هرگونه دیوارکشی و محدود کردن زمین های کشاورزی خارج از طرح هادی روستا و اراضی با کاربری زراعی در محدوده طرح هادی، نیاز به مجوز اموراراضی مدیریت جهاد کشاورزی دارد و کسانی که اقدام به پی کنی و دیوارکشی کنند ضمن برخورد قضایی و قلع و قمع، اراضی زراعی آنان به چرخه تولید بازگردانده می ­شوند.

وی افزود: برای جلوگیری از تغییر کاربری و برخورد جدی با متخلفان، گشت 131 امور اراضی این شهرستان به صورت روزانه به دهگردشی در روستاهای تحت پوشش اقدام می‌کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.