هواشناسی مازندران پیش بینی کرد : با توجه به نفوذ سامانه بارشی از روز سه شنبه 15 آبان شاهد بارندگی ، وزش باد و مواج شدن دریا خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد اسدی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد: از فردا سه شنبه پانزدهم آبان ماه ابتدا در  مناطق غربی و سپس بتدریج مناطق مرکزی و شرقی استان شاهد بارندگی ، وزش باد و مواج شدن دریا خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه بارندگی همراه با کاهش دما تا پایان روز چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت , پیش بینی کرد: مناطق مرتفع استان مه آلود گاهی همراه با بارش برف خواهد بود .

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش ها در نیمه غربی استان از شدت بیشتری برخودار است  لذا احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

وی به فعالان و بهره ‌برداران دریای خزر هشدار داد ، با توجه به شمالی شدن جریان هوا و وزش بادهای شدید، از بامداد سه ‌شنبه دریا به تدریج از سمت غرب مواج و طوفانی خواهد شد، و از صبح سه ‌شنبه مناطق مرکزی و شرقی را دربر خواهد گرفت.

اسدی ادامه داد: این وضعیت تا صبح جمعه 18 آبان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه برای روز پنجشنبه و جمعه آسمانی نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی ابر و در مناطق غربی احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد .

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرات نقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.