به گزارش خبرنگار ایرنا، فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچرایران با حضور 9 تیم در 2 گروه از 20 آبان ماه شروع می شود.
با انجام قرعه کشی برای شروع فصل جدید این مسابقات، تیم بسکتبال باویلچرشهرداری آمل در گروه نخست این مسابقات با تیم های جانبازان فارس، شرکت ملی حفاری خوزستان و هیات ورزش های جانبازان و معلولین اراک همگروه شده است.
همچنین در گروه دوم این مسابقات نیز تیم های آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد، پیام مخابرات اصفهان، اتحادیه معصومیه قم و کالسمین زنجان قرار گرفتند.
** جدایی چند بازیکن از تیم قهرمان
سرمربی تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل در آستانه شروع فصل جدید این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: دو سه بازیکن فصل گذشته که درخشش خوبی در ترکیب تیم داشتند دراین فصل درآمل نخواهند بود و به عنوان لژیونر به تیم های اروپایی پیوستند.
مسعود فلاح افزود: با این حال ترکیب این تیم با کمی تغییرات نسبت به فصل گذشته بسته شده و بازیکنان تمرینات خود را در سالن ورزشی شهیدفلاح آمل شروع کردند و تا شروع مسابقات حداقل چند بازیکن جدید نیز به این تیم اضافه خواهند شد.
فصل جدید مسابقات لیگ برتربسکتبال باویلچرباشگاه های کشور درحالی از 20 آبان ماه با حضور9 تیم شروع می شود که مرحله نخست این مسابقات به صورت دوره ای و مرحله دوم به صورت پلی آف برگزار می شود.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.