سرهنگ عسگر مجیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران مهمترین این برنامه ها را برگزاری رژه نیروهای نظامی در ساری و بابل به صورت متمرکز و در بقیه شهرها با عناوین دیگر تحت عنوان صبحگاه های مشترک، رونمایی از پهباد نخبگان که نقشه برداری معادن را انجام می دهد و توسط بسیجیان دانش پژوه طراحی شده، رونمایی نرم افزار راویان 25 به عنوان راوی بخشی از تاریخ دوران دفاع مقدس، عملیات ها، یادمان ها، زندگینامه و دست نوشته ها و وصیت نامه های شهدا را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.
معاون فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: اعزام تیم های جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم برای انجام کارهای عمرانی، پزشکی و غیره، تحویل خانه محروم ، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عطرافشانی گلزار شهدا و ده ها برنامه متنوع از دیگر برنامه های تدارک دیده شده همزمان با هفته دفاع مقدس در مازندران است.
وی همچنین به برگزاری یادواره شهدای زن مازندران در شهر قائمشهر خبر داد و افزود: این یادواره روز دوشنبه اینده به یاد 29 شهید زن استان مازندران برگزار می شود.
مجیدی همچنین افتتاح و تحویل خانه محرومین را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران عنوان کرد و گفت: تعداد دقیق این واحدها هنوز مشخص نیست و به محض تکمیل افتتاح و به نیازمندان و متقاضیان تحویل می شود.
وی همچنین به تعهد احداث 700 واحد مسکن محرومین در سال 97 اشاره و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال تمامی این واحدها تکمیل و تحویل شوند.
**اقدام تروریستی اهواز حمله ای بزدلانه است
معاون فرمانده سپاه کربلا همچنین در این نشست با اشاره به حمله تروریستی صبح امروز در اهواز گفت: این حوادث و حملات تروریستی نشان از بزدلی دشمن در مقابل مقاومت و عظت ملت ایران دارد و هیچ ارزش نظامی ندارد .
مجیدی افزود: اقدامات دشمن در اهواز و حمله تروریست ها به رژه نیروهای مسلح شبیه سایر اقدامات تروریستی گذشته دشمن و به لحاظ نظامی جزو اقدامات کور است که ارزش نظامی ندارد.
وی گفت: سپاه کشور قبلا هم به اقدامات تروریستی دشمنان پاسخ خوبی داده و الان هم پاسخ در خوری به آنها خواهد داد.
معاون سپاه مازندران ادامه داد: استان مازندران به لحاظ امنیتی از جایگاه بالایی برخوردار است اما این به آن معنا نیست که نظامیان و بقیه افراد نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند و برادران پاسدار در سطح کشور و استان با تمام غیرت از امنیت ملت و خانواده ها حمایت خواهند کرد.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.