به گزارش خبرنگار ایرنا، نصرت الله لطفی روز شنبه در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران افزود: در برهه زمانی کنونی که دشمنان به صورت علنی اعلام می کنند که نمی گذارند انقلاب اسلامی ایران جشن چهلمین سال پیروزی خود را برگزار بکند، باید این مساله را جدی گرفت.
وی ادامه داد: نهادها و دستگاههای اجرایی در ارائه و بیان عملکرد و خدماتی که ارائه کردند کوشا و پویا باشند.
قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای بزرگداشت انقلاب اسلامی، امسال متفاوت با سالهای گذشته، برنامه های ویژه ای مورد نظر است.
وی ادامه داد: شرایط فعلی استثنایی ترین برهه از تاریخ انقلاب است چرا که هجمه های مختلفی از سوی دشمنان به نظام وارد شده است.
لطفی در خصوص عدم رضایت مردم از نهادها گفت که این مساله ناشی از ضعف اطلاع رسانی از سوی نهادها است.
وی ادامه داد : جنگ هوشمندانه و ترکیبی امروز دشمنان که به صورت روانی ، اقتصادی و علمی است سعی دارندمردم را از نظام جدا بکنند.
لطفی افزود: بدلایلی امروز تنزل اعتماد مردم را شاهدیم و آنهم ناشی از ضعف اطلاع رسانی در بیان عملکرد و‌سیاه نمایی ها است و دشمن از این نقطه ضعف ها استفاده می کند.
قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی گفت: برهه زمانی فعلی جای گلایه نیست بلکه نیاز به همدلی و اتحاد با هر گرایشی است تا از این پیچ تاریخی بگذریم.
امام جمعه قائمشهر نیز در این نشست با اشاره به اینکه انقلاب یعنی دگرگونی گفت: باید فضایی را بوجود بیاوریم که بدانیم تا قبل انقلاب اسلامی چه بودیم و الان به کجا رسیدیم.
حجت الاسلام علی معلمی با تاکید براینکه در به بار نشستن انقلاب اسلامی افراد پرشماری دخیل بودند، افزود: بهمن امسال و سالگرد دهه چهارم انقلاب باید تلاشگران آن دوران که فراموش شدند به جامعه معرفی بکنیم که چگونه در این زمینه از خود گذشتند.
وی همچنین با گلایه غفلت از توصیه های بنیانگذار انقلاب اسلامی که در وصیت نامه بنیانگذار انقلاب، ادامه داد: برگزاری مسابقه وصیت نامه امام خمینی (ره) می تواند در زدودن گرد این غفلت موثر باشد.
وی از مسولان و دست اندرکاران خواست تا به خوبی ابعاد انقلاب شکافته و بازگو شود .
فرماندار چالوس گفت: بزرگ نمایی مفاسد در جامعه باید جدی گرفته شود و علاوه بر ارائه آمار عملکرد و خدمات دولت در این خصوص نیز باید اقدام شود .
زندی افزود: برگرداندن اعتماد مردم به دولت را در کارگروه ها مورد توجه و دقت نظر قرار بدهیم .
شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران 15 کارگروه و چهار کمیته دارد که برنامه ها ارائه و کارها مصوب و اجرا می شود .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.