رئیس مخابرات شهرستان ساری در استان مازندران در‌باره سرقت کابل ‌مخابرات در مناطقی از شهر گفت: نیمه شب گذشته کابل خطوط مرکز مخابرات نیمه شعبان از داخل کانال زیر‌زمینی ربوده شد که این موضوع موجب شد ارتباط تعدادی از مشترکان تلفن ثابت و اینترنت قطع شود.

احمد سراج در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در باره جزییات بیشتر سرقت کابل‌های مسی مخابرات گفت: با سرقت حدود 10 متر از کابل‌های مخابراتی منطقه، تلفن‌های مشترکان مربوط به پیش شماره های 33 و 34 در محدوده پاسداران و فاریابی ساری قطع شد که تا کنون نیز وصل نشد‌ه‌ است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به اتصال دوباره خطوط تلفن و اینترنت منطقه تا فردا - پنجشنبه 23 شهریور ماه جاری- افزود : هم اکنون کارکنان فنی شبکه کابل شرکت مخابرات شهرستان ساری مشغول تعویض کابل‌ها هستند که امیدواریم تا فردا این عملیات تمام شده و  دوباره همه خطوط مشترکان وصل شود.

بنا به گزارش ایلنا،در یک سال گذشته این چندمین باری  است که کابل‌های برخی از مناطق ساری تو‌سط سارقان ، سرقت می‌شود. گویا با افزایش قیمت‌ها در چند مدت اخیر که بر روی قیمت مس نیز تاثیر گذاشته این سرقت‌ها شدت بیشتری به خود گرفته است. 

همچنین به گفته یکی از مسئولان مخابرات‌ ساری،  کابل دزدی  سالانه چندین میلیارد تومان به مخابرات ضرر می‌زند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.