به گزارش خبرنگار ایرنا، از کانال خبری نساجی قائمشهر، جواد نکونام سرمربی این تیم با انجام دیدار تیمش با سرخپوشان پایتخت برای روز 22 شهریورماه در استادیوم ورزشی آزادی تهران موافقت کرد.
بر اساس قرعه کشی هیجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران به دلیل حضور پرسپولیس در رقابت های قهرمانی آسیا در بازی رفت برابر الدحیل قطر، بازی هفته ششم پرسپولیس با نساجی قائمشهر برای روز جمعه 23 شهریورماه پیش بینی شد که با درخواست پرسپولیس و موافقت نساجی قائمشهر زمان دیدار یک روز به جلو افتاد.
باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل میزبانی دور برگشت مرحله یک چهارم رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا برابر الدحیل قطر در تهران خواهان برگزاری پیش از زمان تعیین شده این دیدار شد.
دیدار پرسپولیس و الدحیل 26 شهریور ماه در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود و قرمزپوشان به دنبال برد در این دیدار هستند.
پرسپولیس تهران دیدار رفت این رقابت ها را هفته گذشته در دوحه قطر با نتیجه یک بر صفر به میهمانش واگذار کرد و در صورت برد شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را پیدا می کند.
بدین ترتیب دیدار نساجی قائمشهر با پرسپولیس در 22 شهریور ماه برگزار می شود و نساجی قائمشهر تاکنون از 5 بازی رقابت های لیگ برتر با کسب 5 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها در رده 13 جدول 16 تیمی قرار دارد و در صورت برد شانس صعود به میانه جدول را دارد.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.