به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی در جشنواره شهید رجایی و باهنر که به مناسبت هفته دولت در ساری برگزار شد، افزود: شهیدان رجایی و باهنر، الگوهای خدمتگزاری بودند و این پیام را برای همه اثبات کردند که قدرت برای ما وسیله خدمت و دستگیری از مستضعفان است و مایه شیفتگی نیست.
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی حکومتی را ساقط کرد که نماد قدرت آمریکا در منطقه بود، گفت: حکومتی با پیروزی انقلاب فروپاشید که جلوه عینی تفکر آن فساد و خفقان در کوی و برزن بود.
استاندار مازندران با بیان این که برجسته ترین اقدامات رژیم شاهنشاهی، تغییر تاریخ هجری کشور به تاریخ شاهنشاهی و برگزاری جشن بزرگداشت برای جریانی ضد مذهبی در کشوری بود که مردم آن مسلمان و مومن هستند، افزود: این کشور را تفکری هدایت می کرد که جلوه های فساد آن جلوه های حاکمیتی بود.
اسلامی با اشاره به این که تروریست امروز در ادبیات سیاسی و امنیتی جهان و افکار عمومی به افرادی اطلاق می شود که از هیچ قاعده ای تبعیت نمی کنند و به سلاح دست می برند و برای دست یابی به اهداف نامشروع خود به هر وسیله ای متوسل می شوند، افزود: امروز ایران اسلامی، به عنوان قربانی تروریست رکورددار است و شهدای ترور در کشور ما بالاترین آمار جهان را دارند.
استاندار مازندران اظهار کرد: مقابله با تروریسم خاتمه یافتنی نیست زیرا به اشکال مختلف جریان دارد و باید هوشیاری و آگاهی خود را به جریانی که به دنبال ناآرام کردن ایران اسلامی است بالا ببریم.
اسلامی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر با ساده زیستی در دوره ای میان مردم زندگی کردند که تجلی ناب خدمت بود و همواره در امتداد هم به پیمودن این مسیر با عزت پرداختند.
استاندار مازندران تاکید کرد: مدیران و مسئولان نباید هرگز این الگوها را فراموش کنند و باید خدمت بی منت را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
اسلامی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف دشمن از راه اندازی جنگ اقتصادی، کاهش ارزش پول ملی برای ایجاد نارضایتی در مردم است، لذا باید همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولین را مضاعف کنیم تا در برابر توطئه های دشمن بایستیم.
وی هشدار داد: جریانی که به ایجاد تقاضای کاذب برای ارز و تقاضای کاذب برای حفظ سرمایه خود با تضعیف ریال کمک می کند، در خدمت دشمن است و نباید اجازه دهیم که چپاولگران با نقش آفرینی خودشان بتوانند این حرکت دشمن را محقق کنند.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.