به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری کوهدشت که با حضور وزیر دادگستری در فرمانداری این شهرستان برگزارشد، افزود: تخصیص این طرح پاییز سال گذشته نهایی و صد میلیون متر مکعب نیز به آن اختصاص یافت که با تکمیل و اجرای آن بخشی از نیاز آب شرب و کشاورزی شهرستان کوهدشت مرتفع می شود.
وی اظهارداشت: در حال حاضر نیز 6 حلقه چاه برای جایگزینی چاه های خشک شده حفر شده است و برای کوتاه مدت مشکل آب کوهدشت برطرف خواهد شد.
استاندار لرستان بیان کرد: با وجود ویژگی های خاص همچون منابع انسانی و خاک حاصلخیز در کوهدشت این شهرستان در حوزه منابع آبی با محدودیت هایی مواجه است.
خادمی با اشاره به اینکه برخی مشکلات درونی عامل توسعه نیافتگی کوهدشت است، افزود: بخشی از مشکلات به نحوی است که باید زمینه برای بخش خصوصی فراهم شود زیرا دولت با منابع محدود مالی توان اجرای طرح ها را ندارد.
وی اضافه کرد: باید از حضور و مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در اجرای طرح ها حمایت شود.
استاندار لرستان با بیان اینکه اعتبارات ویژه ای به حوزه گردشگری استان اختصاص یافته است، گفت: اعتباراتی برای ساماندهی دره شیرز کوهدشت اختصاص داده شده است.
خادمی افزود: تعریض و چهار خطه کردن جاده های کوهدشت در دستور کارقرار گرفته است.
وی اظهارداشت: در مرحله ای که در کشور تخصیص آب انجام شد حق آبه استان به نحو مطلوب و نیاز اختصاص داده نشده است.
استاندار لرستان بیان کرد: برای بهسازی و چهارخطه کردن جاده 25 کیلومتری کوهدشت به درب گنبد یک و نیم میلیارد اعتبار تخصیص یافت.
خادمی اضافه کرد: یک هزار و 309 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار هفت هزار و پنجاه میلیارد ریال هفته دولت دراستان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد که 72 طرح آن اقتصادی است.
3210/ 1920/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.