به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون مشارکتهای مردمی و امور توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور در آیین بهره برداری از این واحد مسکن مددجویی که با مشارکت بنیاد مسکن، بهزیستی و مشارکت های مردمی( خیرین مسکن ساز ) احداث شده، اظهار داشت: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و به صورت همزمان در سراسر استان لرستان 217 واحد مسکن مددجویی تازه ساز افتتاح و به مددجویان تحت پوشش سازمان تحویل شده است.
محمدعلی کوزه گر با اشاره به انجام راستی آزمایی برای آماده بودن این مسکن ها، افزود: 30 واحد از این مسکن ها متعلق به خانواده های دارای دو معلول و یا بیشتر است.
وی عنوان کرد: سال گذشته 11 هزار و 800 واحد در کشور تحویل مددجویان شد که بیش از 500 از آن ها متعلق به استان لرستان بود.
کوزه گر تصریح کرد: در بخش اشتغال نیز در سال گذشته بیش از 56 هزار شغل برای مددجویان ایجاد کردیم که حدود 2 هزار شغل از این مشاغل مربوط به لرستان بود.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم خدمات خود را در این بخش افزایش دهیم تا مددجویان نیازی به مستمری بهزیستی و یا سایر نهادهای حمایتی نداشته باشند.
مدیرکل بهزیستی لرستان نیز در این آیین اظهار داشت: موضوع مسکن مددجویان همواره یکی از مهمترین دغدغه های سازمان بهزیستی بوده است بخصوص برای خانواده هایی که دغدغه نگهداری از فرزندان معلول را دارند.
زهرا توکلی عنوان کرد: در حال حاضر دغدغه ما تلاش برای تسهیل و بهبود شرایط مددجویان و خانواده های دارای معلول است که امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین مسکن ساز و سایر نهادها و سازمان ها خدمات خود را در این بخش افزایش دهیم تا بخشی از مشکلات مددجویان در این حوزه مرتفع شود.
به گزارش ایرنا، معاون مشارکت های بهزیستی کشور در این آیین مبلغ 50 میلیون ریال، خیرین مسکن ساز مبلغ 30 میلیون ریال، اداره کل بهزیستی مبلغ 400 میلیون ریال و اداره بهزیستی سلسله نیز مبلغ 30 میلیون ریال برای تکمیل این واحد که متعلق به یک بانوی بی سرپرست دارای دو فرزند معلول بود اهدا شد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.