به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها شامل بهره برداری از طرح هادی هشت روستای یاری آباد، چشمه برقی، آهنگران، تیمورسوری علیا، آب باریک علیا، رومشته، ژیریان و چشمه علی اکبر بودند که جمعا اعباری بالغ بر 18میلیاردریال برای طرح هادی این روستاها هزینه شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سلسله در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: برای این روستاها در مجموع 50 هزار و 200 متر مربع عملیات آسفالت انجام شده که شامل خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت بوده است و با انجام این طرح عملیات آسفالت کلیه این روستاها به طور صد درصد انجام شده است.
محسن کرمپور با بیان اینکه با اجرای این طرح 400 خانوار از روستاهای شهرستان از انجام طرح هادی بهره مند شده اند، افزود: همچنین در اجرای طرح فوق برای 123 نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال صورت گرفته است.
در چهارمین روز از هفته دولت همچنین یک طرح آبیاری تحت فشار بارانی 64 هکتاری به نمایندگی از سه طرح جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.
رئیس جهاد کشاورزی سلسله در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این طرح آبیاری بارانی متعلق به شرکت ندای سبز علم آباد است که 6 میلیارد و 579 میلیون ریال برای این طرح هزینه صورت گرفته است.
رضا سوخته زاری افزود: از این میزان چهار هزار و 90 میلیون ریال سهم دولت و 2 هزار و 486 میلیون ریال نیز سهم متقاضی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز همچنین دو طرح دیگر جهاد کشاورزی که شامل یک طرح پرواربندی گوساله 49 راسی و یک طرح تعاونی گاوداران با 150 نفر اعضا بوده همزمان با این طرح در شهرستان به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: در مجموع این طرح ها برای 23 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده اند.
امروز همچنین در آیینی دیگر با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان 14 روستای شهرستان از نعمت گاز بهره مند شدند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.