به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز پنجشنبه در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: اکنون نیازمند وحدت هستیم و در اختلاف بین مدیران مردم ضرر می‌کنند و هیچ فردی را بدون تایید مراجع امنیتی به کار نخواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه فردی که از سوی ما انتخاب می شود باید طرفدار دولت باشد گفت: نیروهای مخالف دولت را انتخاب نمی کنم اما با استفاده از مدیران طرفدار دولت بدین معنی نیست که از ظرفیت دیگران هم استفاده نکنم.
وی افزود: در انتخاب مدیران کل استقلال قوا به آن معنی به ما داده نشده است و عناصر دیگری هم برای انتخاب تاثیر دارد همچنین از سوی وزارتخانه مربوط در تعیین مدیران تصمیم گیری می شود، اما در انتخاب مدیران داخلی حکم به دست خودمان زده می شود و پاسخگو خواهیم بود.
وی با اشاره به آخرین وضعیت هتل صخره ای در خرم‌آباد گفت: نمادی از به‌هم‌ریختگی کار ما در استان است و باید برای تکمیل آن حمایت‌های لازم صورت گیرد.
وی با بیان اینکه زمین پارسیلون به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل می شود گفت: بخش عمده ای از کارهای باند فرودگاه خرم آباد صورت گرفته است 60 میلیارد ریال اعتبار اصلی و ١٠٠ میلیارد ریال از اعتبارات وزارت راه برای اجرای آن تخصیص داده شد و قرار بر این شد که بدهی های آن با هماهنگی های انجام شده از اعتبارات استانی پرداخت نشود.
خادمی ادامه داد: با هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشور مقرر شد پس از عید قربان ایران ایر در خرم آباد پرواز داشته باشد و تا پایان شهریور مقرر گردید هر روز پرواز در استان صورت گیرد.
وی بیان کرد: مجموعه فنی سازمان هواپیمایی کشور اعتقاد دارد امکان پرواز هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه خرم‌آباد وجود ندارد اما برای حصول نتیجه مذاکرات خود را انجام داده ایم.
استاندار لرستان اظهار داشت: برخی سدها علی رغم افتتاح استفاده نمی شوند و با فشار تأکید بر استفاده از شبکه های آن را داریم.
وی با اشاره به اینکه برخی از سدها از فریز وزارت نیرو خارج شده و اعتبارات خوبی به آن تعلق گرفته است گفت: ٤٠٠میلیون متر مکعب آب جمع سدهای ساخته شده استان لرستان است.
خادمی همچنین دلیل تاخیر ساخت سد معشوره را کاهش میزان آب آن اعلام کرد و گفت: این سد از ابتدا یک میلیارد متر مکعب آب تخصیص داشته که این میزان کاهش یافت و اکنون توانستیم 100 میلیون مترمکعب آب به آن تخصیص دهیم.
وی با بیان اینکه لرستان استان چهارم از نظر نرخ بیکاری است افزود: میزان اشتغال‌زایی از طریق روش‌های آماری به دست می‌آید و میزان اشتغال به وجود آمده تنها از طریق طرح های اقتصادی به وجود می آید.
خادمی بیان کرد: از جمله استان هایی هستیم که نرخ بیکاری بالایی دارد و باید از منابع بخش خصوصی و دولتی جهت اشتغالزایی در استان استفاده کنیم فرهنگ پذیرش از سرمایه‌گذاری در استان باید رواج داده شود تا موفق شویم.
٣٢١٠
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.