به گزارش ایرنا، محمد ولی حیدروند روز دوشنبه در گردهمایی مدیران کمیته امداد لرستان که در محل اداره کل کمیته امداد لرستان برگزار شد، افزود: این گردهمایی با هدف آموزش بودجه ریزی عملیاتی بر اساس منطقه جغرافیایی و شاخص های محرومیت زدایی برگزار شده است.
وی با اشاره به خدمات معیشتی، اشتغال، مسکن، درمان و فرهنگی کمیته امداد گفت: 64 هزار و 932 خانوار با جمعیت 127 هزار نفر در سال 97 از این خدمات بهره مند می شوند.
روح الله رحیمی مدیرکل آمار وبرنامه ریزی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این نشست به حمایت این نهاد از رفع فقر مطلق در سال 97 اشاره کرد وافزود: شناسایی خانوارهای نیازمند تحت حمایت و بهره مندی از خدمات معیشتی حمایتی بر اساس شاخص های کارشناسی شده در حال اجرا است.
وی به اجرای طرح بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد کمیته امداد اشاره کرد وافزود: برای اولین بار در کمیته امداد تخصیص بودجه بر اساس نیاز و توسط استان ها تدوین شده است.
رحیمی به تداوم تفویض اختیار بودجه به ادارات شهرستان ها اشاره کرد وگفت: تا پایان سال جاری بر اساس نیاز و اولویت های شهرستان ها درخواست و تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی انجام می شود.
وی گفت: در سال 98 صددرصد بودجه استان ها براساس شاخص های جمعیتی، سالمندی، افراد محروم وپشت نوبتی توسط استان ها انجام می شود.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.