یوسف مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: عمده کالاهایی که توسط واحدهای متخلف گرانتر از قیمت مصوب به مردم عرضه شده گوشت قرمز، مرغ، میوه و آهن آلات بوده است.
وی با اشاره به شناسایی کلیه انبارهای سطح شهرستان، افزود: کلیه انبارهای سطح شهرستان کد دار بوده و در سامانه ثبت شده اند و طبق بازرسی های انجام شده هیچگونه مواردی از احتکار در سطح شهرستان وجود نداشته است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلسله با اشاره به کمبود نیروی بازرسی در شهرستان، عنوان کرد: در حال حاضر ادارات تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، غله ، شبکه بهداشت، شبکه دامپزشکی و سایر دستگاه های همکار، فعالیت واحدهای صنفی را در سطح شهرستان رصد می کنند و با تخلفات مندرج در فصل هشتم قانون نظام صنفی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، خودداری از عرضه کالا، عدم درج قیمت، احتکار و سایر موارد تخلف با همکاری اداره تعزیرات برخورد قانونی می گردد.
مرادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه میانگین قیمت کالاهای اساسی همچون گوشت قرمز و مرغ در سطح شهرستان سلسله از شهرهای همجوار پایین تر می باشد و با تدابیر پیش بینی شده مباشرینی نیز جهت توزیع مرغ منجمد طرح تنظیم بازار معرفی شده که به محض دریافت سهمیه با نظارت اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف پس از نصب قیمت مصوب در بازار شهرستان توزیع خواهد شد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.