به گزارش ایرنا، محمد محمدی نژاد روز پنجشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان در محل استانداری لرستان افزود: مکان مشخصی برای ایجاد این اداره تعیین شده و فرمانداری آماده همکاری برای راه اندازی این اداره را دارد.
وی اظهار داشت: قیمت بازار، مسکن، میوه و لوازم خانگی در این شهرستان از سال های گذشته با استان متفاوت و بیشتر شده است.
فرماندار ازنا با بیان اینکه انحصار بازار خشکبار وتره بار این شهر در اختیار چهار نفر قرار دارد، بیان کرد: برای کنترل قیمت ها، اقداماتی همچون راه اندازی بازارهای محلی و تشدید بازرسی ها در دستور کار قرار گرفته است.
محمدی نژاد اضافه کرد: گوشت قابل عرضه در قصابی های شهرستان نیز با چهار واسطه به مردم می رسد و در این شرایط که خرید و فروش این ماده غذایی کاهش یافته، 100 کیلوگرم گوشت فاسد از سطح قصابی های شهرستان کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: پنج ماهه امسال 2 هزار و 210 مورد بازرسی از بازار ازنا انجام شده که حاصل آن تشکیل 252 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال بوده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان نیز گفت: آخرین چارت تشکیلاتی این اداره کل مربوط به سال 74 است که در سازماندهی جدید برای برخی شهرستان ها از جمله ازنا نیز اداره مستقل پیش بینی شد.
بهرام براری افزود: در حال حاضر رئیس تعزیرات حکومتی الیگودرز 2 روز در هفته در ازنا مستقر می شود اما بدون شک ایجاد اداره تعزیرات در این شهرستان، اثر بازدارندگی دارد.
وی گفت: مرداد ماه امسال 31 پرونده تخلف واحدهای صنفی در خصوص احتکار، اخفا، امتناع از فروش و عدم اعلام موجودی به تعزیرات حکومتی وارد شده است.
براری افزود: عدم صدور حکم نهایی مانع عرضه کالاهای توقیفی نمی شود و توزیع این اقلام تا تعیین حکم قطعی امکان ندارد زیرا در صورت برائت متهم از این اتهامات، مبالغ حاصل از فروش کالا به این افراد پرداخت می شود.
7269/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.