نجمه منظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: همچنین آقایان سجاد امیری به عنوان نایب رئیس، حمید رشیدی به عنوان خزانه دار و علی بهرامی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر الشتر انتخاب شده اند.
وی در ارتباط با عزل محمدجواد منظمی شهردار پیشین الشتر، گفت: از ابتدا مخالف انتصاب وی به عنوان شهردار الشتر بودم و دلایل خود را نیز مطرح کرده بودم چرا که با توجه به برخی جریاناتی که وجود داشت اگر محمدجواد منظمی انقلاب سازندگی هم در الشتر ایجاد می کرد باز هم استیضاح می شد.
وی افزود: محمدجواد منظمی طی دوماه شهردار بودن خود حقوق کارکنان را مرتب و یا با اندکی تاخیر پرداخت می کرد و طرح های مطالعه ای خوبی برای توسعه شهری در دست اقدام داشت که البته ناتمام ماند.
عضو شورای شهر الشتر با اشاره به موافقت خود در تغییر سرپرست فعلی شهرداری الشتر، عنوان کرد: موافقت با تغییر در سرپرستی شهرداری الشتر نباید به عنوان همراهی با برخی افراد تلقی شود بلکه این موافقت در راستای اصلاح رویه های غلطی است که در شهرداری الشتر حاکم است.
منظمی تصریح کرد: خوشبختانه اغلب اعضای شورای شهر فعلی در راستای کمک به پیشرفت و توسعه شهر الشتر و مبارزه با رانت خواران و زورمندان و تعامل سازنده و تنش زدا با یکدیگر همراه هستند.
شورای شهر الشتر پنج عضو دارد که نجمه منظمی، حمید رشیدی، علی بهرامی، صمد امیری و سجاد امیری اعضای آن هستند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.