بخشدار بخش مرکزی دورود در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت از زنان روستایی و کارآفرین و عرضه محصولات تولیدی آنان با همکاری جهادکشاورزی دورود و دهیاری داریاب برپا شده است.
بهزاد شکری دریکوند افزود: در نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی اقلامی همچون صنایع دستی ، عسل تولیدی ، انواع ترشیجات ، گیاهان دارویی ، لبنیات و روغن حیوانی در معرض دید عموم قرار داده شده است.
وی ایجاد خودباوری در زنان روستایی ، تقویت اقتصاد خانواده های روستایی و همچنین ایجاد فرهنگ کار و تعاون و توسعه کارآفرینی را از جمله مزیت های برپایی اینگونه نمایشگاه ها عنوان کرد.
مدیر جهادکشاورزی دورود هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان توانمند روستایی را تشویق و ترغیب آنان به انجام فعالیت های گروهی و استفاده از مهارت های خود در جهت بهره مندی بهینه از حداقل امکانات موجود عنوان کرد.
صادق نصرتی افزود: ایجاد چهار صندوق اعتباری خرد زنان روستایی نقش بسزایی در تامین نیازهای مالی زنان فعال بصورت مشارکتی ایجاد می نماید.
نصرتی تصریح کرد: آموزش و اجرای طرح تولید سبزی و صیفی جات در باغچه های منازل روستایی بدون استفاده از کود و سموم و تولید محصولات ارگانیک توسط زنان روستایی با همکاری جهاد کشاورزی از جمله برنامه های آینده ما می باشد.
۷۲۶۸/6060

۷۲۶۸
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.