استاندار لرستان بر لزوم حمایت بیشتر دولت از حوزه سلامت استان تاکید کرد.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا لرستان، سیدموسی‌خادمی در مراسم افتتاح بیمارستان روانپزشکی‌مهر، وزیر بهداشت و درمان را معمار نظام جدید حوزه سلامت در کشور عنوان کرد و افزود: وی از شاهکارهای دولت تدبیر و امید و دولت دوازدهم به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان کارهای خوب و بزرگی در کشور انجام گرفته است، ادامه داد: امیدواریم آن‌چیزی که تابه حال مدنظر و از برنامه‌های وزیر و وزارتخانه بهداشت و درمان بوده به نتیجه رسیده باشد.

خادمی با اشاره به اینکه حضور ایشان می‌تواند باعث تحول حوزه سلامت در استان شود، بیان کرد: مردم قطعاً شکرگزار این خدمات خواهند بود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در حوزه بهداشت استان انجام گرفته است اما به دلیل عقب‌افتادگی تاریخی در لرستان اقدامات زیادی مانده تا به نورم کشوری برسیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که اوضاع اقتصادی دچار مشکل می‌شود استان‌های کمتر توسعه یافته آسیب پذیرتر هستند.

خادمی گفت: انتظار داریم با نگاه عدالت محوری و توازن منطقه‌ای و دیدی خاص به لرستان، شاهد اقدامات بیشتری در حوزه سلامت باشیم.

مدیر ارشد لرستان گفت: امیدواریم که با احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی جایگزین شهدای عشایر، کلنگ‌زنی بیمارستان دورود و کوهدشت به همراه حمایت وزیر و پیشنهادات جدید مالی، بتوانیم لرستان را از لحاظ سخت افزاری به نورم کشوری برسانیم.

وی اظهار کرد: اطمینان داریم که با نیت و توجه وزیر بهداشت و ابتکارات خاصی که در حوزه بهداشت دارند این مسائل حل شده و شرایط سختی که برای پروژه‌ها ممکن است ایجاد شود؛ کاهش می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.