به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روزچهارشنبه درحاشیه آیین افتتاح وبهره برداری از بیمارستان آیت الله بروجردی در فرمانداری این شهرستان اظهارداشت: امروز مردم از اینکه مسئولان به موضوع بهداشت ودرمان اهمیت ویژه ای می دهند خوشحال و راضی هستند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران متوجه و قدرشناس زحمات مسئولان هستند، بیان کرد: توقعات باید متناسب با امکانات، تجهیزات باشند نباید نارضایتی ایجاد کنیم و کاری را قادر به انجام آن نیستیم به مردم وعده دهیم.
وزیر بهداشت، درمان وعلوم پزشکی بیان کرد: امروز یکی از مشکلات کشور طرح آمایش سرزمینی است.
قاضی زاده هاشمی بیان کرد: امروز 91 دانشگاه علوم پزشکی فعال درکشور وجود دارد.
وی ادامه داد: در قالب مجتمع عالی سلامت می توانیم مشکلات حوزه بهداشت و درمان را برطرف کنیم.
وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی گفت: باید تحقیقات لازم بر روی ظرفیت ها و پتانسلی های سرمایه گذاری درشهرستان بروجرد انجام شود.
قاضی زاده هاشمی اظهارداشت: شرایط کشور سخت تر می شود و این موضوع را نباید از مردم مخفی کرد.
وی تاکید کرد: یک عده ای آدم شرور در دنیا به دنبال ضربه زدن به نظام هستند که باید با هوشیاری و بصیرت کامل درمقابل آنها ایستادگی کرد.
وزیر بهداشت افزود: همه مشکلات مربوط به خارج نیست برخی مشکلات نیز به حوزه داخلی برمی گردد که براین اساس عملکرد مردم و مسئولان باید متفاوت ترازقبل شود.
قاضی زاده هاشمی بیان کرد: باید پیش بینی شود که اگر درآمد کشور تغییر کرد آمادگی لازم را داشته باشیم و باید مدیریت از کسری بودجه جلوگیری کنیم.
وی اضافه کرد: بخش خصوصی باید یک بیمارستان 200 تختخوابی در بروجرد احداث کند و همچنین زمینه ماندگاری پزشکان فراهم شود.
بیمارستان230تختخوابی آیت الله بروجردی یکی از مراکز درمانی پیشرفته کشوراست که دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان بوده و شامل 6 اتاق عمل مجهز، 20 تخت اورژانس، 11 تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی می باشد.
شهرستان بروجرد با بیش از350 هزار تن جمعیت دارای سه بیمارستان دولتی و2 بیمارستان خصوصی است.
به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان وعلوم پزشکی درسفر 2 روزه به لرستان طرح های مختلفی اعم از بیمارستان اعصاب روان خرم آباد، مرکز پرتو درمانی باران و چند طرح درسایر شهرستان های استان را افتتاح و کلنگ زنی کرد.
7190/7273/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.