به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در همایش فصلی گردهمایی ائمه جمعه استان در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: فشار روانی‌ و تحریم اقتصادی از ابزار دشمن علیه ایران است و ترامپ برای فشار به ایران از آن استفاده می کند.
وی سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا در قبال ایران را نامعقول و احمقانه توصیف کرد.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی ابزار ما می باشد و سیاست ما اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی است که می توان کشور را به نحو احسن اداره کرد.
آیت الله میرعمادی افزود: اگر آمریکا اتاق جنگ را در خزانه داری خود تشکیل داده است ما هم باید اتاق جنگمان را که از تلاش و کوشش به دست می آید برپا کنیم.
وی همچنین نمازجمعه را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: نماز جمعه مرکز هدایت دینی و معنوی مردم بوده و باعث جلب رحمت الهی می شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان ، نماز جمعه را مرکز اتحاد وحدت و‌ همدلی مردم برشمرد و افزود: بزرگترین مرکز همدلی مردم در جامعه نماز جمعه است و امامان جمعه نقش اساسی دارند.
آیت الله میرعمادی ، امامان جمعه را سنگربانان دین و دیانت مردم عنوان کرد و گفت: تنها صدایی که برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به گوش می رسد تریبون نماز جمعه است.
وی اضافه کرد: امامان جمعه مطالبه گران منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مدافعان حقوق مردم هستند.
وی بیان کرد: در صورت حفظ این سنگر جامعه حفظ خواهد شد لذا امنیت و اتحاد مقوله های مهم برای مردم و جامعه است.
امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: نباید امنیت و وحدت مردم خدشه دار شود چراکه دشمن به دنبال ناامنی و ناامیدی در کشور می باشد و منتظر شکاف بین مردم و مسئولان است.
آیت الله میرعمادی افزود: شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در 40سالگی انقلاب اسلامی باید مدنظر بوده و دستاوردهای انقلاب تببین شود.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.