کارشناس و تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران شروع شده و برخی با طرح استیضاح رئیس جمهور در زمین دشمن بازی نکنند.

به‌گزارش ایلنا، علی‌محمدی‌فر عضو کمیسیون‌کشاورزی اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد، بیان کرد: آنچه مسلم است دولت آمریکا جنگ اقتصادی خود را علیه ملت بزرگ ایران آغاز کرده است، در جنگ اقتصادی ما با مجموعه اقدامات برنامه‌ریزی شده ای توسط آمریکا و متحدانش روبرو هستیم که از طریق محدود کردن مناسبات اقتصادی برای اعمال فشار بر کشورمان اعمال می‌کنند.

محمدی فر افزود: جنگ اقتصادی بسیار مخرب‌تر از جنگ اقتصادی است، چرا که دشمن وانمود می‌کند که این فشارها و اقدامات فقط بر علیه دولت است تا بتوانند به خواسته های غیرقانونی و نامشروع خود برسد اما در عمل این مردم هستند که فشارهای اقتصادی را متحمل می شوند و این موضوع نشان از تزویر و خباثت دشمن دارد.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل اقتصادی بیان کرد: آمریکا از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشنمی خود را بر علیه ملت ایران از طریق تحمیل جنگ ۸ ساله آشکار کرد و چون در میدان جنگ نظامی موفق به تسلیم کردن اراده ملت بزرگ ایران نشد، امروز جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ملت ایران آغاز کرده و معیشت و اقتصاد ملت ایران را هدف قرار داده تا به اهداف خود برسند.

محمدی فر متذکر شد: ما باید در این جنگ اقتصادی با لبیک گفتن به بیانات مقام معظم رهبری و حمایت دولت و کنار گذاشتن سلایق حزبی و جناحی متحد و همدل به جنگ دشمن برویم و شک نکنیم این بار نیز ملت بزرگ ایران پیروز و سرافراز خواهد شد.

این فعال اقتصادی و صادر کننده نمونه افزود: کسانی که امروز طرح استیضاح رئیس جمهور را مطرح می کنند، دانسته و یا ندانسته در صف دشمنان ملت ایران قرار دارند.

عضو کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان افزود: ما باید حقایق را با ملت در میان بگذاریم و مطمئن باشیم که وقتی ملت به میدان بیایند، همچون گذشته دشمنان ایران عزیز خار و ذلیل خواهند شد. بدون شک جنک اقتصادی و تحریم اقتصادی فشارهای زیادی را بر اقتصاد ما وارد خواهد کرد، تحریم های نفتی موجب کاهش درآمد ایران خواهد شد و تحریم های بانکی مانع از ورود منابع مالی ناشی از فروش نفت به اقتصاد ایران خواهد شد و این تحریم ها موجب کاهش ارزش پول ملی ، رشد تورم و رکود اقتصادی خواهد شد .

محمدی فر بیان کرد: راهکار مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران و پیروزی در جنگ اقتصادی اتحاد و همدلی مردم و مسئولان، اتکاء به تولید داخلی، اعتماد به نفس و عدم توجه به شایعات تفرقه افکنانه دشمنان و بدخواهان ایران عزیز است.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل اقتصادی افزود: تجربه تاریخی نشان می‌دهد که ملت ایران روزهای سخت را به خوبی پشت سر می‌گذارد و تسلیم زورگویی استعمارگران نخواهد شد و این را آنهایی که ملت بزرگ ایران را می شناسند به خوبی می‌دانند و آنها که نمی دانند تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.