به گزارش خبرنگار ایرنا علی یاور عزیزپور روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان در محل سالن جلسات استانداری افزود: اوقات فراغت جوانان باید به گونه ای ساماندهی شود که به سمت کارآفرینی سوق یابند.
وی اظهار داشت: به غیر از امور ورزشی بیش از 30 مورد وجود دارد که می توانند این اوقات را پر کنند البته خوشحالیم که نگاه ها همه به سوی ورزش است اما باید به صورت یکسان به همه این موارد پرداخته شود.

** نباید با فکر دیروز برای فردای جوانان امروز برنامه ریزی کنیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این نشست گفت: تاریخ تصویب بسیاری از برنامه ها به اوایل انقلاب برمی گردد اما نباید با فکر دیروز برای فردای جوانان امروز برنامه ریزی کنیم.
حبیب الله خجسته پور افزود: امروزه شاهد تغییر سبک زندگی و رواج فردگرایی هستیم حال آنکه باید به موضوع کار گروهی بیشتر بپردازیم.
وی اظهار داشت: باید همواره به دنبال جذب باشیم لذا هنر نهادها در جذب حداکثری جوانان است.
خجسته پور افزود: همه خانواده ها در سبد هزینه ای خود یک ردیف برای غنی سازی اوقات فراغت فرزندان خود در نظر می گیرند لذا وظیفه ما تنها راهنمایی آنها برای درست هزینه کردن است تا جوان در این راه خسته و دلزده نشود.
وی گفت: انتظار داریم وقتی ستادی در زمینه جوانان تشکیل می شود همه دستگاه ها با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد جزیره ای عمل کردن آنها نباشیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز در این نشست گفت: این دستگاه پنج مجموعه ورزشی در اختیار دارد که امسال نیز مانند سال های گذشته برای جوانان برنامه های فراوانی داریم.
علی آشتاب افزود: تلاش کرده ایم در کنار ورزش به بحث فرهنگ و مذهب نیز بپردازیم و در تابستان پیش رو نیز این مهم را با قدرت و پیگیری بیشتری دنبال می کنیم.
وی اظهار داشت: تلاش کرده ایم اماکن فرهنگی ورزشی خود را در اختیار همه اقشار قرار دهیم اما واقعیت این است که اولویت ما با جامعه کار و تولید است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز ورود سمن ها، احزاب و جریان های سیاسی و اجتماعی را از موارد ضروری در ساماندهی جوانان عنوان کرد و گفت: تنها در این صورت است که می توانیم بگوییم هیچ مشکلی برای ساماندهی نداریم.
حجت الاسلام حمیدرضا حنان با بیان اینکه 82 انجمن فرهنگی هنری در مجموعه ارشاد فعالیت دارند، افزود: در سال گذشته در مجموع 10هزار نفر در کلاس های ما شرکت داشتند.
7264/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.