به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این بازدیدها ، مهندس لطفعلیان از طرح کارخانه سیمان این شهرستان و فولاد ازنا بازدید نمود .
مدیر عامل شرکت گاز لرستان ضمن بازدید از روند اداره امور در اداره گاز الیگودرز و خدمات رسانی به مشترکین جلسه ای با حضور تمامی کارکنان این اداره برگزار نمود و به بررسی مسایل و مشکلات کارکنان پرداخت .
این مقام مسؤول سپس با امام جمعه محترم شهرستان ازنا دیدار نمود و گزارشی از وضعیت گازرسانی و مشکلات موجود در این شهرستان ارائه نمود .
حجه الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در این دیدار ضمن ابراز رضایت از عملکرد اداره گاز ازنا و شرکت گاز استان لرستان از مدیر عامل و کارکنان این شرکت قدردانی نمود .
ایشان با بیان اینکه توسعه گازرسانی می تواند زیرساخت مهمی برای توسعه ایجاد کند از مدیر عامل شرکت گاز استان درخواست نمود با توجه به اینکه بیشتر روستاهای شهرستان ازنا از نعمت گاز بهره مند شده اند بهبود کیفیت خدمات به مشترکین را مد نظر قرار دهند .
مهندس لطفعلیان در دیدار با فرماندار شهرستان ازنا ضمن بررسی مشکلات گازرسانی در این شهرستان اظهار امیدواری نمود در‌ آینده نزدیک شهرستان ازنا نیز به جمع شهرستانهای سبز بپیوندد .
مهندس محمدنژاد ، فرماندار شهرستان ازنا با بیان اینکه هم اکنون بخش عمده جمعیت روستایی شهرستان از گاز بهره مند هستند از تلاشهای مجموعه شرکت گاز لرستان تقدیر و تشکر نمود .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 931700
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.