به گزارش خبرآنلاین لرستان، زینی وند مقدم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که در این ماه که ماه خودسازی ، پالایش روح ماه پرهیزگاری و عزت مسلمین و مومنین است خودمان را بسازیم و رسالت خطیر خود را با بهره‌گیری از فیوضات آن انجام دهیم و بتوانیم قدم ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت برداریم.

وی با اشاره به تلاش‌ مدیران قبلی و تقدیر از زحمات آنها گفت هنر ما این است که راه آنها را محکمتر و پرصلابتر ادامه دهیم و این هنری است که با برنامه محور بودن و ترسیم افق روشن و طراحی چهار چوبه مشخص ،فراهم می‌شود .

زینی وند مقدم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش و پرورش آن را فصل الخطابی برای همه مسئولین عنوان کرد و گفت: امروز همه ی نگاه ها به آموزش و پرورش دوخته شده است و تاثیر آموزش و پرورش تأثیر شگرفی بر جامعه است و بر این اساس جایگاه آن هم باید جایگاه رفیعی باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تلاش بنده این است که آموزش و پرورش، در ریل تخصصی قانونی و حرفه ای خود پیش برود و در این مسیر در چهارچوبه ای خاص و بدور از سیاست‌زدگی ،گروه بازی سیاسی، وابستگی و طایفه بازی که آسیب جدی به مجموعه دارد با همکاری و همفکری شما به سمت تعالی آموزش و پرورش حرکت کنیم .

زینی وند مقدم گفت: در این مسیر معیار ما قانون اساسی، سند تحول بنیادین که دغدغه مقام معظم رهبری ، ریاست محترم جمهور و وزیر آموزش و پرورش است، همچنین سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری جهت تحول در آموزش و پرورش و تفاهم نامه هایی که وزارتخانه با اداره کل می بندد، می باشد .

وی تعهد ،تخصص ، برنامه‌ریزی و همراهی با برنامه‌های دولت را بخش دیگری از انتظارات خود عنوان کرد که می بابست توسط مدیران شهرستانها و مناطق در چهارچوبه مورد نظر لحاظ شود .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به ظرفیت عظیم شورای آموزش و پرورش استان اشاره کرد و با اشاره به حضور مدیران ارشد استان ،آن را پتانسیلی ارزنده دانست که با تعامل سازنده می توان از این ظرفیت در جهت اعتلای آموزش و پرورش گام برداشت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 922763
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.