مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان از صدور مجوز 70 دفتر فرعی احزاب در استان لرستان خبر داد

به گزارش‌ خبرگزاری ایلنا از لرستان، ناهید پرویزپور در مجمع‌عمومی سالانه تشکل‌های دانشجویی و فارغ‌التحصیلان لرستان اظهار داشت: در جامعه اسلامی ایران که مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است احزاب نقش‌ها و کارکردهای متفاوتی دارند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی ویژه احزاب، افزود: نقش‌آفرینی ویژه آن‌ها به واسطه این است که متولی افکار عمومی جامعه به ویژه در زمان انتخابات هستند و جامعه را برای مشارکت در این زمینه آماده می‌کنند.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان عنوان کرد: احزاب به واسطه نفوذی که دارند می‌توانند در ترکیب، تعدیل و توزیع قدرت در جامعه موثر باشند؛ هدف تمام احزاب حمایت از‌ منافع مردم و حفظ کیان انقلاب اسلامی است و طی چند سال اخیر فعالیت‌هایی در کشور و همچنین در لرستان در این راستا صورت گرفته است.

وی بیان کرد: طی چند سال اخیر در لرستان مجوز 70 دفتر فرعی احزاب صادر شده و خانه احزاب نیز به عنوان محلی برای تضارب آرا در لرستان نیز شکل گرفته است، احزاب به واسطه اینکه از دل جامعه بیرون آمده‌اند پل ارتباطی خوبی بین دولت و مردم هستند و باید با حفظ اختلاف سلیقه تعامل دوسویه خوبی با یکدیگر داشته باشند.

پرویز پور تصریح کرد: هر حکومتی که بخواهد به توسعه سیاسی و پایدار دست یابد باید انتظارات مردم را برآورده کند که در این زمینه احزاب نیز نقش کلیدی دارند و این در حالی است که با استقرار جمهوری اسلامی توسط دولت نگاه‌های ویژه و متفاوتی به فعالیت‌های حزبی ایجاد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.