سرهنگ صفر عبدالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و نامگذاری سال 97 به عنوان حمایت از کالای ایرانی که مبارزه با ورود کالای قاچاق یکی از مولفه های آن است، نیروی انتظامی شهرستان پلدختر وارد عمل شده است.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در 48 ساعت گذشته در یک اقدام منسجم توانست سه دستگاه خودروی تریلر کشنده محموله قاچاق را در محور پل زال - خرم آباد توقیف کند.
فرمانده انتظامی پلدختر افزود: قاچاقچیان کالا قصد داشتند محموله ها را به سمت مرکز کشور هدایت کنند که خودروهای آنها توقیف شد.
وی گفت: 410 هزار انواع کالای قاچاق شامل لوازم صوتی، لباس، لوازم تزیینی و لوازم التحریر از این خودروها کشف و ضبط شد.
سرهنگ عبدالوند افزود: در این رابطه چهار قاچاقچی کالا دستگیر شدند که به همراه کالاها، اموال مکشوفه و خودروهای توقیفی تحویل مرجع قضایی شدند.
وی اضافه کرد: ارزش کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان مبلغ بیش از 10 میلیارد ریال ارزیابی شد.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در یک اقدام دیگر توسط نیروهای انتظامی مستقر در شهر پلدختر یک دستگاه ایسوزو متوقف شد که در بازرسی از آن 215 طاقه پارچه خارجی از یک نفر قاچاقچی کشف شد.
سرهنگ عبدالوند افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان یک میلیارد ریال قیمت گذاری شد .
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.