به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر به پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: این شکست مفتضحانه معجزه ای الهی بود و نشان داد خداوند بزرگ پشتیبان مردم ایران است.
وی افزود: اکنون بعد از گذشت 38 سال از آن ماجرا هم اقتدار نظام جمهوری اسلامی و هم ضعف و سستی مستکبران بیشتر شده است و همچنان که آن زمان سلاح های آنها در طبس کارساز نبود امروز نیز در سوریه کارساز نیست.

** کینه دشمنان از سپاه به دلیل برملا کردن نقشه های شوم آنها است
امام جمعه خرم آباد به سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فتنه افکنی برخی از کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس به سرکردگی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست اما سپاه همه فتنه های آنها را در منطقه برملا و تروریست ها را در سوریه نابود کرد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون کارنامه درخشانی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشته است، افزود: این نهاد پیشتاز جهاد و شهادت در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود و اکنون نیز در عرصه تولیدات نظامی با تولید انواع تجهیزات سبک و سنگین به خودکفایی رسیده است.
وی با اشاره به فعالیت های سپاه در حوزه سازندگی و آبادانی کشور اظهار کرد: در عرصه سازندگی بزرگترین طرح های کشور را که میبایست به دست بیگانگان اجرا می شد توسط غیرتمندان سپاه عملی شد و امروز نیز سپاه با طرح های محرومیت زدایی از مناطق محروم در کنار مردم قرار گرفته است.

** جانبازان سند حقانیت نظام هستند
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اشاره کرد و گفت: جانبازان ما سند زنده حقانیت نظام و اسطوره های صبر و مقاومت هستند و رشادت های این غیورمردان همواره باید به عنوان یک الگو در جامعه مطرح باشد.
وی با اشاره به پنجم شعبان سالروز ولادت امام سجاد(ع) افزود: این امام بزرگوار پیام آور قیام عاشورا بود لذا فراموش نکنیم همچنان که نهضت حسینی نیاز به انتقال پیام عاشورا داشت، پیام انقلاب اسلامی نیز باید به تمامی جهان انتقال داده شود.
7264/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.